Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik 2 Limit Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca anlatımları ile şenlenen ve birçok değerli hocamızın da katkılarda bulunduğu ekol hoca sitemize hepiniz hoş geldiniz. Ekol hoca anlatımı ile şimdi sizlere öss sayısal 2 bölümü soruları nın fazlaca çıktığı ve yine 2009 öss limit soruları adında da birçok soru çıkacağından emin olduğumuz çok önemli bir konu olan limit konusu nu işleyeceğiz şimdi. Ekol hoca matematik 2 limit videolu konu anlatımı nı zevkli bir şekilde limit öss de çıkmış sorular ile birlikte anlatıyoruz.
video 1

video 2

video 3

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Limit (Sağdan Soldan Gelen) Videolu Konu Anlatımı (Lisan Hoca)
2.
Limit Özel Sorular -1, -2 (Lisan Hoca)
3.Limit Özel Sorular (Lütfü Hoca)
4.Limit Özel Sorular (Nejdet Hoca)

29 yorum:

  1. başta geyik sandım yok öss yok headbang falan ben esüf de okuyorum mazeret sınavlarına gireceğim mat 2 den notlarımda eksik var ve bunu netten tamamlamak istedim bakalım devam ediyoruz şimdilik fena değil

    YanıtlaSil
  2. güzel anlatılmış daha iyi olabilirdi emeğiniz için sağolun ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. süper ya çk iyi anlatıyorsun Lisan hocam

    YanıtlaSil
  4. basından bir şey anlamadm ama ondan sonraları anladm cok kolay sorular çıkmıs öss de hep kolay aslında sorular birbiri işe paralel ama heycandan o an onu fark etmiyoruz

    YanıtlaSil
  5. ya ben bu mat2 yi hiç bir zaman yapamicakmıyım ya offffffffffff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıntı yapma gardaş üstesinden gelinmiycek sey yok çaliş sadece.. ben de öyleydim sonradan çalişmaya basladım çok iyi gidiyo sanada çalısmayı tavsiye ediyorum byy:))

      Sil
  6. mat yapamayan arkadaşım bişi sölicem yap mat2yi ful bırakırsın sölimmi ÇALIŞ........hepsi okadar mı yok tabiki bu dünyanın yanında ahiretinede çalış namazını kıl bence insanın içine huzur gelio insan hep rahat stress yok

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Hocam kaynaksın ya;))))) on numara anlatıyorsun:))

      Sil
  8. harikasınız hocam ya anlamamıştım iyice anladım sayenizde teşekkürleeeer

    YanıtlaSil
  9. bu nedir ya arkadan gelen müzik sesi çok anlaşılıyor sağolun.

    YanıtlaSil
  10. arkadaki satanist müzik nedir ya saçmalık...

    YanıtlaSil
  11. müthişti ayrıca şu mzüik nedir diyen arkdş zaten baştan pes etmiş vidonun1:10ncu saniyesine kadar gelseydide neyin ne oldğnu anlasaydı keşke.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel fakat 11 soruda n soruyor onu yanlış çözmüşsünüz:)

    YanıtlaSil
  13. güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk sayenizde biraz da olsa birşeyler öğrendim......

      Sil
  14. Hocam limitin giriş videosunda kitap tanımınıza verdiğiniz tepkiye bi hayli güldüm. Siz söverken kendimi gördüm sizin yerinizde :) Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Bayıldım anlatımınıza hocam.ilk videoda gerçekten konu anlatsanız bu kadar anlamazdım.çok çok sağolun:)

    YanıtlaSil
  16. süper teşekkürler..

    YanıtlaSil
  17. ilk girişte sıçtık dedim bu ne böyle bi kelime anlamıyom dedim ama ekol babadan allah razı olsun . şakaymış ama yinede işimiz var limit böyleyse daha 2 tane limit kohnusu bide türev intgral ... allah bütün lisaelilerin yardmcısı olsun..

    YanıtlaSil
  18. limitteki sağdan ve soldan yaklaşmaları çok hızlı geçiyorsunuz ve anlaşılmıyor.

    YanıtlaSil
  19. mükemmel bir konu anlatımı videosu, emeği geçen hocama çok teşekkürler. Sayenizde sınavım harika geçecek Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  20. haftalardır beynimi yedi bu limit ama en sonunda sizin anlatımızla anladım emeğinize sağlık headbang olayı da ayrı keyifliydi teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
  21. Çok stres yapmayın. Üniversiteye başlayınca bu konular bile kolay geliyor.

    YanıtlaSil
  22. Ben de gerçekten beğendim güzel anlatıyor hoca bize göre yani sıkılmadan izledim .

    YanıtlaSil
  23. aynen hocam cok iyi mat konularının hemen hepsini senden dinledım..... sagol.

    YanıtlaSil
  24. konu anlatırken müzik ne alaka :)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS