Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji 9.sinif organik ve inorganik maddeler

Ekol hoca 'dan merhaba. Hazırlıyoruz bitiyoruz dedik ve sonunda hazırladık videoları artık hergün yeni onlarda biyoloji,matematik,fizik,kimya vs. konu anlatım videosu na ulaşabileceksiniz.

380 yorum:

  1. kotaya cok girmiceğini bilsem hocam dinlerdim sizi ama eminimki sınırı aşıcas umarım yazılı anlatımlarınızıda goruruz

    YanıtlaSil
  2. Bu talepler çok sık gelmeye başladı, istekleriniz dikkate alıp tüm derslerde ücretsiz yazılı anlatımları da ekleyeceğiz inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Ben ilköğretim 8 deyim bunlar lise konusu olmasına rağmen bu konuları biz 6. sınıfta işledik ne iş anlamıyorum?
    işin garip tarafı bu sene tekrar işliyoruz

    YanıtlaSil
  4. ben lise 3 öğrencisiyim sizin sayenizde bilgilerimin üstüne çok bilgi ekledim sağolunn... sizden birr istegim var hocalarımız kara tahta üzerinde çalışıyor çoğu yer anlaşılmıyor bulanık çıkıyorr onlarda sizin gibi beyaz tahtada işleyemezler mii :))))

    YanıtlaSil
  5. süpersin hocam

    YanıtlaSil
  6. bu videoda hoca çok hızlı konuşuyor biz ögrencilerin anlaması için biraz ama çok az daha yavaş olursa seviniriz çünkü bir yandanda not tutmaya çalışıyoruz sadece dinleyenler için iyi not tutanler için kötü hep baştan açmak zorunda kalıyoruz hem de zamamnımızdan oluyoruz

    YanıtlaSil
  7. hocam gerçeten çok güzel ama yazılı olsa daha süper olacak :D:D

    YanıtlaSil
  8. hocam agzınıza saglık cok thank you

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. hocam ağzınıza sağlık süper olmuş ama birazcık yavaş anlatırsanız sevinirim not tutarken zorlanıyoruz

    YanıtlaSil
  11. çok teşkkür ederim süper olmuş çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  12. biras yavaş :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir site

    YanıtlaSil
  14. bence hiç güzel değil doğruya doğru hem sesten dolayı hem de görüntüden dolayı güzel olmamış ama yanlış anlamayın ekol hocam bana da kızmayın sonuçta emek harcamışsınız ama daha güzel olabilir di cvp yazarsanız sevinirim ekol hocam

    YanıtlaSil
  15. hocam yazılı anlatımlarınızı da bekliyorus...

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Yakamoz;
    Matematik dersimize birçok yazılı anlatım ekledik, zaten bunu menüdeki matematik linkimizden bakarak anlayabilirsiniz. Diğer derslerle ilgili de çalışma yapacağız inşallah.
    Ekibimizle birlikte dersleri daha kaliteli yayınlama dersleri daha alternatifli hocalardan dinleme konusu için de pilot ders olarak matematik konularını seçtik. Yani mesela aynı konuyu farklı kaynaklardan farklı hocalarımız anlatıyorlar.

    YanıtlaSil
  17. yaa hocm diğer konular ii naşatılmısda bu hocamıs coq hısla ablatıyor basqa hocalarda anlatsa bu dersi süper olcaq=((

    YanıtlaSil
  18. ya hocam bizim bio. ögr.miz çok fazla ayrıntı istiyor.bu yüzden hep araştırmamız gerekiyor son verdiği ödev : İnorganiklerde enerjı oluşumunu sağlayan olayı tepkimeleriyle açıklayınz???? ve bu ödev bana yarın için lazım... :(((

    YanıtlaSil
  19. hocam çok güzel anlatıyosunuz hepsini anladım iyiki bu siteye girmişim çok sagolun...

    YanıtlaSil
  20. hocm ya ben lise 1 öğrencisim bizim ilk konular nerde ve görntü bozk yaa

    YanıtlaSil
  21. hocm yazililar başliyor yardm edin ayn 16 si çalişalm hocm

    YanıtlaSil
  22. Bütün biyoloji ve diğer ders konuları sol üst taraftaki menümüzdedir arkadaşlar. Orada tıklayarak konu anlatımları soru çözümleri çıkmış sorulara vs. rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  23. HELAL HOCAM SÜPERSİNİZ YA BEN BİYOLOJİDEN BİŞEY ANLAMAMIŞTIM SAĞOLUN HOCAM YAAA

    YanıtlaSil
  24. Çok teşekkür ederim hocam. Okuldan sonra iyi bir tekrar oldu. Bilgilerimi pekiştirdim yarın ki sınav için biraz daha çalışmanın sonunda iyi bir puan alabilirim tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  25. Bu arada bu videoları facebookta paylaşmanın bi yolu var mı??? arkadaşlarımla da paylaşmak istiyorumda...

    YanıtlaSil
  26. bora sen süleyman demireldemsin

    YanıtlaSil
  27. hocam çok teşekkür ederim yarın tam da biyoloji sınavı wardı...çok iyi qeldi ellerinize saqlık:)

    YanıtlaSil
  28. Bu sayfayı paylaşın bölümü var videonun altında forumda paylaşmak, sitelerde paylaşmak ve sayfayı paylaşmak (facebook için) bu kodu alın ve facebook ta biryere yapıştırın. Böylece paylaşabilirsiniz istediğiniz yerde.

    YanıtlaSil
  29. güzel di hoşuma gitti yazılım war die geldm konuyu anlamamıştım anladım saolun burayı bm ile paylaştıgıız için

    YanıtlaSil
  30. SİTE ÇOK GÜZEL OLMUŞ AMA KOTAYI AŞMA DURUMU VAR GERÇEKTEN ÜCRETSİZ OLSA VE BELİRTİLSE ÇOOK İYİ OLURR

    YanıtlaSil
  31. ÇOK GÜZEL OLMUŞ!!!

    YanıtlaSil
  32. of bu ne abi yha bn bu konuları anladm da tek hücrli canlıları fln anlatsanız

    YanıtlaSil
  33. Çok teşekkürler, Ebru hocam..Sizin sayenizde Biyoloji sınavından 79 aldım.. (: Hiç yapamazdım.Biyolojiyi sevmeye başladım...

    YanıtlaSil
  34. yazılı yarın cok tırrsıyorm

    YanıtlaSil
  35. çocuklar videoyı dinlediğinizde öncelikle can kulağıyla dinleyin sonra sorular çözün anlamadığınız soru varsa msn veriyim?Birlikte çözelim.

    BAŞARILAR DİLERİM....!

    YanıtlaSil
  36. Yha Cok sagolun bn hıc anlamıyodum bıyolojıden sızın sayenızde ogrendm ve sevdım 2 3 ders kacırmıstım sonra cok uzuldum ama sayenızde tekrar ogrendm butun arkadaslarımı onerıcem bu sıteyı ama tek sorun izlemenın ucretlı olması kota sınırlı oldugu ıcın zor oluyor...

    YanıtlaSil
  37. gerçekten çok iyi oldu bu bir kez daha tkrar etmiş oldum çk sağ olun ekol hocam

    YanıtlaSil
  38. konu anlatımı güzel :) pekiştirmek amacıyla baktım

    YanıtlaSil
  39. hocam çok teşekkür edrim sizin sayenizde konuları daha pekiştirdim

    YanıtlaSil
  40. ya hocam tahta beyaz olsa daha da güzel olur

    YanıtlaSil
  41. bu siteyi yeni keşfettim çok hoşuma gitti çok bilgilendirici bir site yazılılarıma çok yardımcı oluyor hepinizin ellerine sağlık çok teşekkürler :):)

    YanıtlaSil
  42. beyaz tahta kullanmanız bizim için daha yararlı olucaktır.! :D

    YanıtlaSil
  43. aynen beyaz tahta olursa süper olur.

    YanıtlaSil
  44. hocam çok sağolun ya anlamıyodum çok iyi anladım sayenizde inşallah yazılıdanda yüksek alırım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. hocam cok tskler ederım anlatımızın cok işime yaradı bütün derslerı sizden takıp edıyorum sizin anlatınız süperrrrr birazcık daha yavas anlatsanız daha ii olur hocam

    YanıtlaSil
  46. hocam çok sağolun emeğinize sağlık ama çok hızlı anlatıyorsunuz not tutamıyoruz.ve tahta fazla gözükmüyor.o yüzden kaçırdığım yerleri yazamıyorum

    YanıtlaSil
  47. güzel de tahta ii deil cok ii anlatıyorsunuz ama azılar anlasılmıyor bide çok hızlısınız elinizi nitrodan çekmenizi öneririm

    YanıtlaSil
  48. Ben lise 1 öğrencisiyim sizin sayenizde okulda öğrendiklerimizi bu sitede dahada pekiştiriyorum sağ olun :D :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  49. :D saqolnn superr oldu bnm ıcınn

    YanıtlaSil
  50. hocam çok güzel anlatıyosunuz ama biraz daha yawaş olursanız sewinirim..Ayrıca tahta net gözükmüo beyaz olsa bizim için daha ii olur :):)

    YanıtlaSil
  51. sizde buldunuz da bulanıyorsunuz

    YanıtlaSil
  52. çokkk tşk ederim

    YanıtlaSil
  53. çok teşekkür ederim hocam ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  54. süper anlatıyosunuz yaahhh :)

    YanıtlaSil
  55. salı yazılım war cok yardımcı oldunuz...emege saygı kardesim....=)

    YanıtlaSil
  56. cidden anlatım gusel...emege saygı...ama anlatılanları bı yandanda yazdıgım ıcın soru kısmına gelınce esnemeye başladım....=)

    YanıtlaSil
  57. çk süper sagolun hocam

    YanıtlaSil
  58. tek kelime ile harika

    YanıtlaSil
  59. çok sağolun ağzınıza sağlık arkadaşlar 9. sınıf nasıl gidiyo

    YanıtlaSil
  60. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.Bana çok yardımcı oldu

    YanıtlaSil
  61. ya aslında güzel olmuşta o tebeşir sesi olmuyor ya ne bılım :S o ses cıkınca heiç olmuoyr bence ,ama hocalarımız iii anlatıyorlar doğruya doğru yanı :d

    YanıtlaSil
  62. hocam çok güzel anlatıyorsunuzda...çok hızlısınız birde yazılar anlaşılmıyor

    YanıtlaSil
  63. arkadaşa katılıyorum.çok hızlısınız

    YanıtlaSil
  64. süper ya çok sağolun yarın yazılım vardı mal mal girip çıkmayacağım en azından allah tuttuğunuzu altın esin ya

    YanıtlaSil
  65. hocam süper anlatıyorsunuz ama artık tebeşir kullanılmıyor çok zararlı biz de rahat edemiyoruz lütfen birşeyler ayarlasanız

    YanıtlaSil
  66. hocm biraz yavaş ya:)

    YanıtlaSil
  67. çok güzel anlatıyorsunuz.biraz daha yavaş anlatırsanız sevinicem tşk

    YanıtlaSil
  68. ya biyoloji ünt.son.cevaplarını nereden alabilirim

    YanıtlaSil
  69. hocam özel ders veriyonuz mu cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  70. Arkadaşlar, hocalarımız özel ders vermiyor. Eğer ileride böyle bir uygulama olursa, sitemiz anasayfasından hocalarımız tanıtırız.

    YanıtlaSil
  71. bence çok güzel anlatıyorsunuz.sonunda da soru sormanız da benim için çok iyi oldu.sizin sayenizde yazılıdan tam puan aldım.

    YanıtlaSil
  72. güzel ama görüntü bozuk vede ben biyolojiden 99 aldım oley:-)

    YanıtlaSil
  73. ebru hocam cok saolun super anlattınız

    YanıtlaSil
  74. Ç0k güzeL bi site aLLah Razı 0Lsun vaLLa. =)

    YanıtlaSil
  75. hocam cok saolun valla konuyu sayenizde anladım bizim hoca o kadar süper anlattıki derste uykum geldi =)

    YanıtlaSil
  76. hmm beendim ama necla hoca gibi deil xL xL

    YanıtlaSil
  77. yhaf beendm ama ebru hoca brs göze hitap edrse daha güzel olr :D ayrıca yeşl taahta yerine beyaz tahta alınrsa yazı yzlrken şu iğrenç sesten kurtulmuş oluruz :D

    YanıtlaSil
  78. ayrıca bunu dikkate almanısı istiyrm

    YanıtlaSil
  79. bu önerime cvp bklyrm ekol hocadan

    YanıtlaSil
  80. hocam coq saolun anlamıordum simdi sizi izledim bildiqlerimide unuttum

    YanıtlaSil
  81. bencede yeşil tahta yerine beyaz tahta daha iyi olur

    YanıtlaSil
  82. Anlatımlarınız gerçekten çok iyi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  83. kotaya girmesin die açmadık mecbur sınavda gircek :D

    YanıtlaSil
  84. bu nası hoca yaw:R

    YanıtlaSil
  85. çok güzel anlatılmış çok sağolun :)

    YanıtlaSil
  86. gerçekten spr oLmuşş... xD çok işime yaradı..<< Lise 1

    YanıtlaSil
  87. Ya bide tahta beyaz oLsa tam spr oLcaq

    YanıtlaSil
  88. bide test çözsek ne iyi olacak

    YanıtlaSil
  89. çok hızlı anlatıyo

    YanıtlaSil
  90. Bnce gayet iyi hızda anlatıyo bizim hocaların yanında çok yavaş kalır:D
    Hızlıda anlatması gerek zaten biz öss ye hazırlanıyoruz :D

    YanıtlaSil
  91. bu site cok saçma hoca cok salakca anlatıyor böyle site olmaz gidin yaaaaa

    YanıtlaSil
  92. Ebru TIRPANĞOLU çok iyi ders anlatıyor fakat ayrıntıya girmesi gerekir.

    YanıtlaSil
  93. yaa hocam güzl anlatım ama tam net olsa sper olcak böle de güzel yazılıdan sayenizde az bi calışmayla 92 aldım saolun...

    YanıtlaSil
  94. yaa adzıs biz çok çalıştık 63 aldık bizim hoca hayko cepkine benziyo zaten derside anlatamıyo.

    YanıtlaSil
  95. ya ekol hoca bide bu kameradan yazılanlar güzel görünse daha güze olacak .

    YanıtlaSil
  96. güzel olmuş

    YanıtlaSil
  97. çok teşekkür ederim. gerçekten de çok güzel anlatıyonuz:)

    YanıtlaSil
  98. bnce eksik aramyın gyet gzl olmuş..saoln hocam Eyüp A.L

    YanıtlaSil
  99. Allah razı oLsun yarın yazıLım vardı, eLLerinize diLinize koLunuza heryerinize sağLk

    YanıtlaSil
  100. iyide canlıların temel bileşenlerini koymamışsınız heralde o da olsaydı y, olurdu

    YanıtlaSil
  101. süper oluyor tamda yarın biyoloji sınavım vardı

    YanıtlaSil
  102. yaa çok hızlı anlatıyo ve tahtadakiler gözükmüyo hoca sanki kendine anlatıyo biraz yavaş ve beyaz tahta kulanılsın
    not alamıyorum jet gibi.

    YanıtlaSil
  103. hiçç beğenmedim:(

    YanıtlaSil
  104. işlediğimiz konuların hiçbiri yok beyenmedim sizden ricam konuları daha fazla artırın ve konuları değiştirin istediğim ve aradıklarımın hiçbiri yok

    YanıtlaSil
  105. hiç beğenmedim.......

    YanıtlaSil
  106. Hocam görüntü kalitesi (tahtanın okunurluğu
    bakımından) biraz daha yüksek olsa eminim internette tıklanma rekoru kırardınız...
    Başarılar!

    YanıtlaSil
  107. çok teşekkür ederim sizin sayenizde bu konuları anladım çok sağolun

    YanıtlaSil
  108. ebru hocam bu konu anlatımı okllarda olsa hic bi saycının bio sorunu olmaz< numba one ..d

    YanıtlaSil
  109. ben gülben size çok teşk ederim öğretmenimiz anlatnca anlamamiştm şimdi siz anlatınca çok iyi anladım size çok tşk ederm

    YanıtlaSil
  110. okuldaki hocalara hiç benzemiyorsunuz hocam sayenizde lise 1 de kalmıstım bıyolojıden sorumlu,kurtarcam inş...

    YanıtlaSil
  111. bişey anladısam arap olımm

    YanıtlaSil
  112. gerçekten birşey anlaşılmıyor hocaların anlatışın dan hiç memnun kalmadım memnun kalmayı çok isterdim ama olmadı

    YanıtlaSil
  113. Bence cok gucel bır sıte ben daha yenı kesfetttım ama bundan sonra burdan derslerımı tekrarlıya bılırım :) MetalgeaR

    YanıtlaSil
  114. ..:::BEYZADE:::..16 Şubat 2010 07:50

    test girmek iiçin girdik bize ders gösteriyolar :S :D

    YanıtlaSil
  115. ..:::BEYZADE:::..16 Şubat 2010 07:52

    ŞAKA ŞAKA SÜPER OLMUŞ AMA BİRAZ YAVAS OLSAYDI KESKE SÜREKLİ GERİ SARIYORUZ :)

    YanıtlaSil
  116. Ebru öğretmenin sayesinde Lise 1 ortak alan biyoloji konularını güzel bir şekilde öğreniyor ve pekiştiriyorum. Teşekkürler, ağzınıza sağlık... :)
    Ekol Hocayada teşekkürler tabii ki..

    YanıtlaSil
  117. ya biraz daha yakından çekin şunu ya

    YanıtlaSil
  118. ya bu madde geçişleri yokmu yada hangisi

    YanıtlaSil
  119. sanki konuları biraz yüzeysel geçiyorsunuz birazdaha fazla zaman ayırmanız gerek

    YanıtlaSil
  120. hiç işimimiz yok 32 dk bunamu bakacağız

    YanıtlaSil
  121. bizim en az 4 derste işlediğimiz konuyu bize yarım saatte anlattığınız için teşekkür ederim yazılıya hazırlık için çok iyi oldu nuray hocama da selamlar ltfen zor sormayın

    YanıtlaSil
  122. Ekol hocam gerçktn emegınıze çok teşekr ediorm çok kısa ve öz bır biçimde anlatmlar var çok ii anlıorm çok saolun başarılarınızn devmını dılıorm :)

    YanıtlaSil
  123. hocam sizin gibilerde olmasa ne yapardık allah sizden razı olsun emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  124. yazılı yarın kötü alırsam zayıflar 10 tane olcak...

    YanıtlaSil
  125. :) hocam emeqınıze saqlık cok teskkurler .:)

    YanıtlaSil
  126. ya güzel ama zorda olsa anlıyoruz da biraz yavaş anlatsanız be hocam. hep çokk sıkıcı geçiyor wallah bizim okulda biyoloji derisine uyuloji deniyor okadar sıkıcı ki her kez uyuyo wallah uykum geliyor daha eyleceli amlatamazmısınız????

    YanıtlaSil
  127. EGECAN SERTTAŞ20 Haziran 2010 02:24

    hocam sizin gibi ders anlatan hocalar çok az iyki size rastlamışım izliyorum ve anlıyorum süper ya İZMİR GÖZTEPE KIZ TEKNİK VE ANADOLU MESLEK LİSESİ 9/K 3555 TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  128. nay nay nOOm xD21 Haziran 2010 08:32

    ben neDense hiç biŞe anLamıyoRm ..bnCe bNim kimyaya aLerJim var xD

    YanıtlaSil
  129. Allah razı olsun hocam REsullullah hep yanınızda olsun sınavıma çok yardımcı oldunuz..

    YanıtlaSil
  130. GüZeL 0LmuSS hocam elinize sesinize sağlık

    YanıtlaSil
  131. emeğinize sesinize sağlık iyi altma

    YanıtlaSil
  132. Hocam güzel anlatıosunuzda cidden cok hızlıı :S ama GüzeL elineze emeğinize saĞlıKk

    YanıtlaSil
  133. yaa tahtdn anlaşılmıo hmde hoca cok hızlı anlatıor not almkda cok zorlanıorm ama ynde elnze saglk

    YanıtlaSil
  134. ben 9.sınıfa geçtim yaz tatilinde bu konulara bi ön giriş yapmak istiyorum ama her sitede konular farklı kafam karışıyor bu mu doğru bilmiyorm

    YanıtlaSil
  135. ben yaz tatilindeyim ve bu sene 9.sınıfa geçicem.konular hakkında bilgim olsun diye bakiyim dedim hoca çok hızlı konuşuyor,yazdıkları okunmuyor,hiçbir şeyi özellikle telafuzu zor kelimeleri tahtaya yazmıyor.büyük hayal kırıklığı :(

    YanıtlaSil
  136. bende teşekkr ederm ama bi yandan dinlemek bi yandn not tutmak çok zor oluyo hep başa sarıyom bir sürü vakit gidio acaba not tutarak anlatlsa olmazmı?

    YanıtlaSil
  137. teskkler hocam..

    YanıtlaSil
  138. sıçayım bok gibi amcık herifler

    YanıtlaSil
  139. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  140. konu anlatımınızı çok beğendim fakt birz daha yavaş olursanız daha rahat not alırızz

    YanıtlaSil
  141. yaa video geç yükleniyor...szin yapacağınız bişe yok biliyorum ama sinir oldum beklemekten...ellerinize sağlık ben lise 1 öğrencisiyim.siz çok iyi bir öğretmensiniz ve gayet güzel anlatıyorsunuz :))) <3

    YanıtlaSil
  142. yhaaa sadece ilk 2 dk'sını izleyebildim video dolmuyor hocamm :( yarın sözlümüz var ben ne yapacağım :( :( of yaa 0 alırsam... inşallah almam... zaten anadolu lisesi öğrencisiyim banada yakışmaz 0 almak değil mi ama ;) :)

    YanıtlaSil
  143. I like the music music xD

    YanıtlaSil
  144. çok gsell anlatıyosunuz hocam ağzınısa saglık teş ederm:)

    YanıtlaSil
  145. hocam harikasınız ama biraz yavaş lütfenn!!

    YanıtlaSil
  146. hocam yavaşş lütfen bu ne hızz yetişemiyorum:(

    YanıtlaSil
  147. ya güzel anlatıyosunuzda çok yavaş beklemekten bıktımm biraz daha hızlanalım mümkünseee

    YanıtlaSil
  148. ya mat hızlıda biyolojide pc başında diğer cümleyi beklemekten bende çok sıkıldım biyoloji biraz gaza bassın

    YanıtlaSil
  149. ya hocam sırf yazılılara hazırlıcak bi sistem belirlesek çok daha harika olucakk

    YanıtlaSil
  150. Çok işime yaradı.Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  151. ben 9.sınıf öğrencisiyim.bu konuyu anlamamıştım haftaya da sınav var ne yapacağımı bilmiodum çok saolun...

    YanıtlaSil
  152. tessekürlerr hoçammmm sınavaa sayenizdee güzell hazırlandımm :D:D

    YanıtlaSil
  153. Ben lise 1 öğrencisiyim 3 tane sınava bu siteden çalıstım üçündende yüksek beklyorum site çok iyi bide kara tahta yerine beyaz kullansalar çok daha iyi olur çünkü yazdığınz seyler okunmmyo ama yinede çok güzel faydalı bir site

    YanıtlaSil
  154. hocam iyisiniz hoşsunuz da bu sene müfredatta olmayan bazı yerleri de gstermişsiniz kafam karıştı :/

    YanıtlaSil
  155. hücre organizma ve metabolizma konuları
    yokmu ben bulamadım da

    YanıtlaSil
  156. bu videoda görüntü fazla net değildi biraz netleştireblirsek daha iyi bir sunum ,bilgi olabilirmiş h9ocam ağzınıza sağlık çok güzel bir konu anlatmıydı yalnız görüntü biraz kötüydü...=)

    YanıtlaSil
  157. XDxDxD ıs the kıng ... I am kıng...

    YanıtlaSil
  158. bu siteye byldm.:)çok saolun sizin sayenizde çalıştım.allah razıl olsun

    YanıtlaSil
  159. bn tuğçe bu site bi harika >3

    YanıtlaSil
  160. hocam biz okulda depo edilen polisakkaritlerde nişasta ve kitin olduğunu öğrendik bu konuya açıklık getirirmisiniz ayrıca irorganik bileşiklerde ise asit baz ve tuzlarında olduğunu öğrendik kafam karıstı lütfen açıklık getirin

    YanıtlaSil
  161. ya yorum yayınlandı da ne zaman cevap alırım

    YanıtlaSil
  162. YA BAŞARLI OL17 Kasım 2010 06:39

    KEŞKE HOCAMIZ BÖYLE ANLATSA KURBAN KESERİM HEM YAZİLİ VAR ÇALIŞIYORUM İNŞALLAH 5 YADA 4 ALIRIM KEŞKE AMA ALACAM TŞKRLER BANA BAŞARILAR DİLEYİNNN................ YA BİRAZ KONULARI KARIŞTIYORUM HADİ NEYSEEEEEEEEEEEEEE....

    YanıtlaSil
  163. YA BAŞARILI OL17 Kasım 2010 06:41

    YAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SİZDEEEEN CVP BEKLIYORUM

    YanıtlaSil
  164. ya çok gzl anlatıyo da bu biyolojiyi anlamak nerdeyse imkansız alahbu biyolojiyi çıkaranın belasını versin

    YanıtlaSil
  165. hocam cok tesekkurler yazılıya cok faydası oluo

    YanıtlaSil
  166. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  167. hocam çok teşekkür ederim..gerçekten verdiğiniz bilgiler sayesinde sınavdan yüksek bir not aldım.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  168. çokk güzel olmuş ama tahta beyaz olsa daha iyi olur çünkü bunda bazen bulanık gösteriyor anlayamıyorum ve biraz daha yavas anlatırsanz sevnirim ama yinede süperr olmuş inşallah yarın ki sınavımda süper geçer!!!

    YanıtlaSil
  169. hocam anlatışınız mükemmel sizde öylesiniz çok azdırıcı bi görüntünüz var bayılıyorum size sırf bunun için izliorum sizi...

    YanıtlaSil
  170. çok teşekürler gerçekten güzel anlatıyorsunuz :)))

    YanıtlaSil
  171. ya yarın sınavım var bu siteye ne zaman girsem her dersin her konusu hakkında bilgilerim artıyor bu sitede anlatan tüm ögretmenlerimize ve ekol hocaya cok tesekkür ederim umarım yazılı anlatımlarınızı da görürüz sınav biyolojiden cok korkuyorum fakat korkunun ecele bi faydası yok onu da biliyorum dualarınızı bekliyorumm arkadaslar herkese ögrenim hayatında basarılar ben ezine bu arada:)

    YanıtlaSil
  172. tebrikler hocam çok iyi

    YanıtlaSil
  173. hocam 9. sınıflar için mi? biz bunların yarısını işledik öbür yarısını anlamadım?

    YanıtlaSil
  174. Yarn yazılı var hocaa bi s2mi bilmiorum ne YaRRock Yicem ben ha :D

    YanıtlaSil
  175. olum lanet olsun yarn sınawımız wre damn damn damn hoca acık kapalı formül fallaan dio :/// çok korkuorm allahım sen bana yardım etr :D amin

    YanıtlaSil
  176. konuları iyi anlatıyorusunuz ama ayrıntılı işlemiyorsunuz biraz ayrıntılarına girerseniz daha iyi olacak biz okulda mesela proteinler konusunda aminoasitleride görmüştük ve ben anlamamıştım anlarım diye video dan izlim dedim ama anlatmadız...

    YanıtlaSil
  177. cok güzel anlatiyor tesekkürler

    YanıtlaSil
  178. çook güzel anlatıyor bunu hazırlayan herkeze tşk ler ederım

    YanıtlaSil
  179. çok saol bu bilgileri bize verdiğinizden ama birazda test yapalım:)

    YanıtlaSil
  180. lan oç hoca seni pzvk bi biyoloji sorulsrı koymmıs

    YanıtlaSil
  181. ağzımızı toplayalım(!)

    YanıtlaSil
  182. çok ayıp,lütfen saygılı olalım!!!

    YanıtlaSil
  183. tüm sınavlarıma burdan çalısıyorum ve size çok tesekkür ediyorum..ama gerçekten tahta beyaz olsa;çünkü yazılar tam okunmuyor ve tebesir sesi olmasa hoca da fazla hızlı anlatmasa çok ta iyi olucaktı ama yine de tüm emeği geçenlere tsk..ve ekol hocaya..=)

    YanıtlaSil
  184. yha çokhızlı anlatıyor bişi anlamadım ./

    YanıtlaSil
  185. teşekkürler hocam ama şu tahtayı değiştirseniz daha iti tak tak olmuyor yani:D

    YanıtlaSil
  186. hocam herşey güzel ama iki sorun war birincisi çoook hızlı anlatıosunuz ikincisi ise görüntü net deil (kamerayı değiştirinnnnn!!!!):d :)))))

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS