Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

8.sinif matematik prizmalar videolu konu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlarımız. Şimdiki dersimiz sekizinci ilköğretim 8.sınıf sbs matematik prizmalar videolu konu anlatımı dır. Vidyomuzda dik prizmalar tanımı kuralları özellikleri alt üst yanal yan taban taban alanı prizmada yükseklik pirizma dikdörtgenler prizması tüm yanal alanı kare prizma hacmi düzgün altıgen üçgen dik prizma

155 yorum:

  1. çok güzel ama ekran büyümüyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekran güzel olsa ne yazar adam anlatmayı bilmio

      Sil
    2. gzl dimi arkadaşlar şindik açıyom :D

      Sil
  2. çok iyi ama ekran küçük hoca süper

    YanıtlaSil
  3. abi bu kadar güzel anlatılırmı ya vallahi bayıldım ekol hoca.ellerinize sağlık anlamadığım dersi sizin sayenizde anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın.Sana katılıyorum...

      Sil
  4. yha çok güsel çok saol ekol hoca yazılıda bunlar çıkcak bi bunu anlamamıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bide türkçe öğren bence,türkçen kaç senin ?

      Sil
    2. Sen de bir türkçe öğren.

      Doğrusu Şu; "Sen bir de Türkçe öğren bence.Türkçen kaç senin?"

      Sil
    3. "." dan sonra boşluk gelir mk doğrusu şu:

      "Sen bir de Türkçe öğren bence. Türkçen kaç senin?"

      Sil
  5. gerçekten hiç anlamamıştım bu konuyu yarında sınavım var ve bu konudan çıkacak çok zor die bilirdim ama kolaymış ya çok tşk ederim ekran büyüse daha ii olur teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  6. walla warya tek kelime ile mükkemmel ağzına sağlık acaip derecede korktuğum konuydu :)

    YanıtlaSil
  7. güzel ama indirebilseydim ve tamekran olsaydı daha güzel olurdu.

    Abdullah

    YanıtlaSil
  8. ekran küçükk :S:S:S

    YanıtlaSil
  9. hoca çok süper ben bu konuyu anlamamıştım
    burada anladım ama bunu izlerken biraz zorluk çektim çünkü EKRAN KÜÇÜK...

    YanıtlaSil
  10. süper yha yarında yazılı var bu konudan çıkcak çokk tşkrler anlatım çok güsell

    YanıtlaSil
  11. Hocam çok saolun yha bilmiyordum az bılıyrdm o gun ben hastaydım okula gıtmemıstm oo gun işlemişler ama sizin sayaenızde anladm allah sızı basımızdan eksık etmesn Hocam!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de Türkçe konuşabilsen tam olucaktı

      Sil
  12. ekran küçük olmasa süper olacaktı eline diline sağlık hocam bnim dönem ödevim vardı yarına pirizmalardan 4 tane seçip anlatacaktık 2. şerde örn senin sayende çok tşk. ederim

    YanıtlaSil
  13. bu gidişle öss kek olacak:):):)

    YanıtlaSil
  14. orda ilq örneq de köşegen uzunluğunu bulurqen6nın karesi ve kök41 in karesinin toplamına 78 denmiş ama 77 olmalıydı ..sHaKés!oN

    YanıtlaSil
  15. çokk sagolun yarın mat yazılım vardı bu konuyu anlamıodum ama sayenizde biraz da olsa anladım ama bişi dikkatimi çekti küçük bişi ama yinede diim örneqde köşegen uzunlugunu bulurken 6 genin karesi ve kök 41 karesi toplamına 78 denmiş ama 77 olalıydı ama böle bişi sundugunuz veya böle imkanlar sundugunuz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. çok ama çok işime yaradı.

    teşekkürler

    ben:irfan sönmez

    YanıtlaSil
  17. başdaki müzik çok güzel ve hoca güzel anlatıyor
    ben:):)demet ceylan

    YanıtlaSil
  18. aşıkların adamıyım
    çok işime yaradı sağolun

    YanıtlaSil
  19. ben betül dilara suvar hocam ağzınıza sağlık bazı konuları bılmıyordum sındı daha ıyı anladım cok kolay konuymus aslında ama ögretmenımız cok güzel anlatmıyor sız daha güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  20. Güzel anlatmışsınız saolun hoca azınıza sağlık

    YanıtlaSil
  21. guzel olmus hoca

    YanıtlaSil
  22. elinize saglik ama ekran buyumuyor

    YanıtlaSil
  23. gercekten cok ise yariyor

    YanıtlaSil
  24. ekol hoca cok iyi anlatti

    YanıtlaSil
  25. Allah razı olsun hocam :)bu vidoyu bulduguma okadar sevındımkı anlatamam...

    YanıtlaSil
  26. çok güzel bi anlatım

    YanıtlaSil
  27. slm ben ruken hoca çok güzel anlatılıyo bu konuyu çok güzel anladım

    YanıtlaSil
  28. acayip güzel saol ekol hoca sende keske bizim okuldakı hocalar gibi olsan :)))))))

    YanıtlaSil
  29. ne kadar yalaksınız yha bi şeye benzemio

    YanıtlaSil
  30. HOCAM YA SÜPER ANLATMIŞINIZ AMA ÇOK SIKILDIM

    YanıtlaSil
  31. VALLA YARIN SINAVIM VAR BU KONUYU COK ZOR BİLİRDİM AMA COK KOLAYMIŞ SÜPER ANLATIM TŞK EDERİM BU KONUYU YAYINLAYANA

    YanıtlaSil
  32. ya valla süper anlatmışlar ellerine sağlık ömer hocanın matematik süper bi ders ama güzel anllatsa kasım hocamız ama ii anlatmıyo ömer hocaa maşallah süper anlattı

    YanıtlaSil
  33. örnek çözerken formülleri bir kenara yazsalardı daha iyi olurdu formülleri unutuyorumekol hocam lütfen

    YanıtlaSil
  34. çok güsel olmuş ağzına sağlık .......

    EKRAN DA ßÜYÜK OLSAYDI
    daha iyi olurdu...

    YanıtlaSil
  35. süperr thanks:D

    YanıtlaSil
  36. coq qüsel olmus ellerinize saqlık.. =)
    Fakt keske ekranda büyüseydi :(
    Nese bunun üzerne oda oluversn qari :}

    YanıtlaSil
  37. işe yarıyor. çok güzel anladım. okuldaki bunaklar güzel anlatamıyo

    YanıtlaSil
  38. Teşekkürler.Video Çok İşime Yaradı...

    YanıtlaSil
  39. Allah sizden razı olsun hocam. Süper anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  40. booooooooooooooooooooooooooook gibiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii degildi book gibiyse bie bu siteye grip dinlion yha bokk gibi sitelere girip kendinin bokk olduğunuu biizee kaanıttlioonnn

    YanıtlaSil
  41. Ben de teşekkür ederim çocuklar elimden geleni yaptım size düşen çok çalışmak başarılar...

    YanıtlaSil
  42. Çok güzelmiş formülleri ezberleyememiştim ßurda örneklerle ezberlemiş oldum...TeşekkürLer..

    YanıtlaSil
  43. SİTE KÖTÜ ŞEY YAZAMAYIN ADAM SÜPER ANLATIYO

    MEHMET KIZILARSLAN

    NİKSAR

    YanıtlaSil
  44. FURKAN GÜMÜŞ

    ÇANKIRI

    bencede bu kişi çoooookk güzel anlatr şimdik daha iyi anladım we yarın ki yazılıya sağlam şekilde girecemm

    YanıtlaSil
  45. yarın sınavım var çok işime yaradı çok tşk ederim ekol hoca:):):)

    YanıtlaSil
  46. kardeş sen hala izlıyorsan nerelısınn

    YanıtlaSil
  47. FURKAN GÜMÜŞ

    hacam keşke ekran büyüseydi daha net görürdük ama
    çokk güzell anlatmışınız ama bir yerdede işlem hatası yaptınız oda olur inşallah yarın ki sınawda iyi bir not alırım çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  48. Çook Teşekkürler. !
    En çok Korktuğum Konuydu ama Prizmalar Vızz Gelir ;)

    YanıtlaSil
  49. çok teşekkürler anmamamıştım okulda burda anladım

    YanıtlaSil
  50. off süpersiniz yaa. yazılı dan 100 alcam gibi gözüküoo saolun var olun :D :D

    YanıtlaSil
  51. cisim köşeqenını yanlıs buldu 38 deıl 37 olacaktı ama genede super paylasım

    YanıtlaSil
  52. çok sağolun hocam

    YanıtlaSil
  53. daha dinlemedim dur bakalım...

    YanıtlaSil
  54. çoooook beğendim bana çok yardımcı oluyor.emeği geçn herkeze çooooook teşekkür ederim mucuuuuuuukk...

    YanıtlaSil
  55. beem adım kezban valla çok beenivedim ben muğladan sizleri çook seviveromgari hadi be hindi gidikgide hoççakalıverin.

    YanıtlaSil
  56. ben iremsu bu videou çok beğedim gerçekten incredıble olmuş sizleri istanbuldan yazıyorum her şey için çooooooooooooooooook teşekkür ederim bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

    YanıtlaSil
  57. hocam gerçekten çok güzel anlatmışsınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  58. çok güzel anlatmışsınız hocam çookk teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  59. adsısın teki18 Nisan 2010 04:46

    ekol hoca çok güzel anlatıyorsun teşekkürler

    YanıtlaSil
  60. bence çok güzel bir yöntem.Çok iyi düşünmüşsünüz muhteşem bir şey.Bütün 8. sınıfa gidenlere tavsiye ederim.teşekkkürler EKOL HOCA.

    YanıtlaSil
  61. çok güzel olmuş teşekkürler ekol hoca çok ama çok güzel anlatıyorsun

    YanıtlaSil
  62. muhteşem bir yöntem düşünmüşsünüz çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  63. çok tşkkürler allah razı olsun okulda ve dershanede hiç bir şey anlamamıştım burda hepsini anladım.

    YanıtlaSil
  64. ekol hocam çok sağolun sayenizde çok iyi anladım..

    YanıtlaSil
  65. ben yakup iğrenç

    YanıtlaSil
  66. süper yavvv xDDD

    YanıtlaSil
  67. her türlü kankiiii süper ayık olsun herkes şampiyon çanakkale dardelen spor

    YanıtlaSil
  68. gerçekten süper anlatmış helel olsun bugünde snvım vardı tşkler ekol hocaaaaa

    YanıtlaSil
  69. hüseyin hocam çok teşekkür ederiz ve ekol hocaya işimize yaradı Allah razı olsunn..

    YanıtlaSil
  70. ya ekol hocaya nekadar tşk edsek az yani sayesinde sınavdan 100 aldım

    YanıtlaSil
  71. sa kardaşlar yoldaşlar.iiii anlatıyo hocaeyvallah saolun burdan bu konu anneme babama ve tüm sevenlerime gelsin :D

    YanıtlaSil
  72. çok güzel çok hoş ama ekran büyüse mükemmel olur :D

    YanıtlaSil
  73. cok teşekkür ederim... coq iii oldu ama bi de ekran büyüse...

    YanıtlaSil
  74. teşekkür ederm gerçekten güzeldi...

    YanıtlaSil
  75. ya gerçektende süper anlatıyorsunuz sizin sayenizde sbs snavında matematik prizmalar konusunun sorularını yapabileceğim thenk you

    YanıtlaSil
  76. yha lütfen koni prMİT PRİZMA İLE İLGİLİ SORULAR AMA ÇIKMIŞ SORULAR VİDEOLU ANLATIM YHA LÜTFEN BİRAZ ÇABUKKK...

    YanıtlaSil
  77. hocam tek bu lonuyu anlamamıştım onuda çok güzel anlattınız şimdi daha güzel anlıyorum

    YanıtlaSil
  78. gerçekten süper anlatıyor hocm bu kdr güzel anlatan görmedim duymadım bilmiyorum keşke bizim hocada böyle anlatsa

    YanıtlaSil
  79. hocam agzınıza saglık çok ii geldi artık soruları yapabiliyorum tşk

    YanıtlaSil
  80. teseqqrler ama ekran büyük olsa daha ii olck yinede güzel..

    YanıtlaSil
  81. teşekkürler hocanın sesi iğrenç ve ekran büyümüo ama konu ii anlatılmış

    YanıtlaSil
  82. çok güzel ödevim vardı bide öğretmen güzel anlatıyordu ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  83. arkadaşlar tam ekran istiyorsanız google videoya prizmalar yazın aynısı çıkıyor. ordan da büyütürsünüz. anlatım hüzel teşekkürler...

    YanıtlaSil
  84. çok iyi oldu yarın da yazılı vardı tanıyanlar bilir cemil özdemirin yazılısı tarsustan

    YanıtlaSil
  85. Elinize sağlık güzel olmuş ...

    YanıtlaSil
  86. anlatımlar çok güzeldi çook teşk ederm...
    ama ekran malesef büyümüyoooo:)

    YanıtlaSil
  87. süper yaw ilk defa BURDA ANLADIM

    YanıtlaSil
  88. burda çlıştm ve matematiqim 100den 5 qelio süper yhaa böle site hiçbiyerde yoqq <3

    ROCK'N ROLL

    THE ROCK'Y GRİL ,)

    YanıtlaSil
  89. hoca ii anlatmış ama büyümüyo o kötü

    YanıtlaSil
  90. 78 77 olacakkkkkkkkkkkkkkkk.

    YanıtlaSil
  91. hocam bide birşey diyecegim 10. dakikalarda bi işlemei yanlış yaptınız 36+41=78 deil 77 olacak

    YanıtlaSil
  92. hocam ekran bülüse çok iyi olur

    YanıtlaSil
  93. çooooooook saçma bir anlatım yaa

    YanıtlaSil
  94. Allah Razı Olsun Çok İşime Yaradı 1 Hafta Sonra SBS'm Var Sadece Bu Konum Eksikti Bide Trigonometri Çok İşime Yaradı Tekrar TşkLer...

    YanıtlaSil
  95. ANlatm güzl tesekkrler sbsye yrdımcı oluyr

    YanıtlaSil
  96. sıklkdm artık aynı seylr tekrar ediliyor yhaaa

    YanıtlaSil
  97. hoca süper anlatıyo

    YanıtlaSil
  98. gerçekden güzel ama ekran küçük tamekran olsay dı daha iii olurdu

    YanıtlaSil
  99. çok bebece ve ekran küçük bence çok kötü ya :S:S:S:S

    YanıtlaSil
  100. çok sıkıcı :(

    YanıtlaSil
  101. ya arkadaşlar siz pc kullanmayı bilmiomusunuz yukarıda sayfa yazan yere tıklayın yakınlaştır seçenegi var tıklayın ve %150 yi seçin dev gibi oluyo sonrada izleyin saygılar Furkan

    YanıtlaSil
  102. saol Furkan dedini yaptım gerçekden teşekkürler

    YanıtlaSil
  103. ŞARKI SUPER AMA DIT DIT DIT DIDIDIDI DIT DIT DIT KOP KOP KOP XDDDDD:DDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  104. Gerçekten süper bir anlatım... Ekranı büyültmek istiyorsanız bilgisayrın yani internetin sağ alt tarafından büyültün.

    YanıtlaSil
  105. qweqwe bnce uyduruk

    YanıtlaSil
  106. evet gerçekten güzeldi fakat örnekler daha zor olsa iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
  107. süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  108. bizim hocadan daha iyi anlatıyosunuz saolun....

    YanıtlaSil
  109. bizim hoca elinize su dökemezzzz

    YanıtlaSil
  110. ben bu siteyi çok beğendim emeğe sağlık bu konuda çok takılıyordum ama pratiğini sayenizde bulldum çok iyiymiş

    YanıtlaSil
  111. ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ BU KÖTÜ YORUM YAZANLARI ALLAHA HAVALE EDİYORUM EMEĞE SAYGISIZLIK EDİYORLAR

    YanıtlaSil
  112. ÇOK Güzel tşk ederim :)

    YanıtlaSil
  113. Spr olmuş tşk ederim

    YanıtlaSil
  114. Hocam Süpersiniz !!!

    YanıtlaSil
  115. afedersnz hocam ilk örnekte cisim köşegenini bulurken 36+41=78 demişsniz onun cevabı 77 olacak :)

    YanıtlaSil
  116. ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  117. harbiden bişi anlamamıstım eline koluna sağlık çok tşk ederim hayatım kurtuldu resmen yaa allah razı olsun allah emeğinizi bosa çıkarmasın :)

    YanıtlaSil
  118. GIT SEN HOCALIKTAN AYRIL... EN YAKIN PENCEREDEN AT KENDINI... BU KADAR KOTU ANLATIS GORMEDIM HAYATIMDA YUH !!!

    YanıtlaSil
  119. Şampiyon Fenerbahçe :) hocam size gelince de yarrak qibi . .

    YanıtlaSil
  120. anlatım harikaydı ... bn çok beqendim konuyuda anladım :)

    YanıtlaSil
  121. ya hocam piramitleride sen anlat ya kadın hocamız anlatamıyor anlayamadık 2 gün kalıdı lütfen .d

    YanıtlaSil
  122. çok ii ama ekran küçük ya :D

    YanıtlaSil
  123. baştaki müzikte anlatımda çok güzell
    ama tek sorunn ekranın küçük olması

    YanıtlaSil
  124. bune amk cCc troll reyiz cCc size gelince am günü yağ gibi olmuş

    YanıtlaSil
  125. Arkadasım Adam Kendisi Hazırlasa bisy demicem videonun üstündeki siteye bakın bakem :D

    YanıtlaSil
  126. bence gaayet iyi okulda hiç bişey anlmıyorum burda anlıyorum

    YanıtlaSil
  127. sheckil ahdm yha bhiliyhormsnuz bhu khdar ghsl anlhtlmass

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen önce git türkçeyi öğren mal

      Sil
  128. hocam çook teşekkrler çook gzel anlatıyorsunuz bayıldıımm ... sizede iş hayatınızda başarılaar :)

    YanıtlaSil
  129. ağzınıza sağlık hocam

    YanıtlaSil
  130. turkce konusurken araya yabancı kelımeler kullann arkadaslar yaptıgınızın yanlış oldugunu bılıyorsunuzdur umarım :D madem ıngılızce kelımeler kullanacaksınız onuda duzgun yazın :D umarım uyarılarımı dıkkate alırsınız bu arada ekol hocaya da cok tesekkur ederım

    YanıtlaSil
  131. matematik sınavıma çalışmama yardımcı oldu bu hocadan allah razı olsun

    YanıtlaSil
  132. Bu konuyu pek anlamamıştım.Allah razı olsun hocam. Yarınki sınav için iyi oldu.

    YanıtlaSil
  133. açılmıyooooooooooooooooooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  134. mrb bn kimim bilmiyosunuz ni ha h ha ha ha ni ha ha ha ha aferin videonuz güzel deyorlar ama ben izleyemedim çünkü açılmadı çoooook sinirlendimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  135. HOCA ÇOK ÜNLÜ DUYUP DUYUP EKOL HOCAYI DUYUYORUM NASI Bİ HOCAYMIŞ YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS