Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

8.sinif matematik üçgende eşlik ve benzerlik videolu konu anlati

Ekol hoca ilköğretim sbs matematik dersleri bölümümüze hoş geldiniz sevgili öğrenci arkadaşlarımız. Şimdi sizlere ekol hoca ilköğretim ortason sekizinci 8.sınıf geometri üçgende eşlik ve benzerlik videolu konu anlatımı yapacağız. Bu vidyomuzu açık öğretim ilkokulu ve uzaktan eğitim yapan trt 4 ten almıştık. Sizlere ekol hoca ekibimizin hazırladığı vidyoyu daha sonra ekleyeceğimizi belirtelim. İyi dersler.

61 yorum:

  1. bence okadar ii değil :):):):)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.gerçekten çooooooooook faydalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooooooowwwwwwwwwwwwwwww She't

      Sil
  3. açık öğretimi ve matematii çoooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  4. ne biçim anlat mak bu yha hiç bişi anlamadımm ..!

    YanıtlaSil
  5. hayali örencilerimm içinn sprr yazılı sorulaı yaa :D:D emeğinizz içi cok tsk ederimmm :DxD

    YanıtlaSil
  6. bencede faydalı çok işime yaradı sağ olun..........

    YanıtlaSil
  7. bence çok güzelve çok faydalı buprogramı hep yayınlayı

    YanıtlaSil
  8. sağolun bize böyle bir fırsat tanıdığınız için hep bunları açıp çalışıyorum teşekkürler.....

    YanıtlaSil
  9. gercekten çok güzzel tşkler

    YanıtlaSil
  10. gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  11. çok güzel dershanedeki öğretmenimin anlattığından hiç bir şey anlamamıştım teşekkürler. hem bu açıköğretim devletin olduğu için sbs buna göre çıkar demekki sbs de kolay olacak

    YanıtlaSil
  12. aslinda çok şükür konuyu biliyordum ama olsun yine de pekişmiş oldu gerçekten beğendim inşallah sbs de ii bir puan alırım

    YanıtlaSil
  13. bu konuyu biliyorum ve izleyerek pekiştirdim ama özelliğe özelik diyen bir milli eğitim programınıda ilk defa görüyorum tamam belki yanlış uazılmış olabilir ama öğretmen sürekli özelik diyor yuhh yani!!!!!

    YanıtlaSil
  14. beğendimsınavda da işime yarayacak bukonuyu pekanlamamıştım.:'(

    YanıtlaSil
  15. ben bu konuyu biliyordum ama bunu izleyerek dahada pekiştirdim teşekürler


    VERY GOOD

    YanıtlaSil
  16. bencede gayet güzel unutmayalım ki sbs kolay olacak diye birşey yok..

    YanıtlaSil
  17. iğğğğğğğrençççççççççççç

    YanıtlaSil
  18. cok güzel teşekkur ederim:))

    YanıtlaSil
  19. berbatttttttttttttttt

    YanıtlaSil
  20. sie bişi bilmio bu karı yhaw

    YanıtlaSil
  21. bencede iyi ama biraz test üzerinde durulsa dahada iyi olacaktır

    YanıtlaSil
  22. Ozan Yücel Ünlü27 Nisan 2010 09:53

    Gerçekten çok yararlı oldu teşekkürler yarın sınavı var :) By CorLeone

    YanıtlaSil
  23. teşekkürler ekol hoca çok yardımcı oldun :)

    YanıtlaSil
  24. çokkkkkkkkkkkkkkkkkk iyiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  25. süperrrrrrrrrr bebeğimmmmmmm

    YanıtlaSil
  26. süperrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  27. aşığımmmmmmmmmmm onu mu dinlicem

    YanıtlaSil
  28. aşığım onu mu dinlicem

    YanıtlaSil
  29. lan bu kadın anlatımıo lütfen daha ii birini koyarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  30. bu kadınnın birşey bildiğiyok bu kadının amına sokmuşlar bagırıp duruo

    YanıtlaSil
  31. süper olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. bu yıl inşallah sbs çok zor olur hepiniz düşük alırsınız :D ben nasılsa her şeyi biliyorum 6 da 496 7 de 494 aldım bu yılda zor olsa bile full yapıcam inanıyorum zor olsun hepiniz düşük alın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne malsın yha çok bi bok bilion

      Sil
  33. bak koçum o notlarının sallama olduğunu çok iyi biliyorum ayrıca bütün arkadaşlarımda biliyor ve asla kimseye beddua etme sonra kendine döner .

    YanıtlaSil
  34. çok güzel gerçekten çok işime yaradı sınava hazırlık için gerçekten çok yararlı bir program çok faydalı hemde

    YanıtlaSil
  35. hiç bir bok anlmadım

    YanıtlaSil
  36. Güzel ama sorular çok basit ve de programı sunan bayan robot gibi konuşuyor. Üstteki yorumlara baktığımızda " Hiç bir bok anlamadım." diyen edepsizler de var. O kişilere sesleniyorum; hiç bir bok anlamadıysanız, o sizin salak olmanızdan kaynaklanıyor!..

    YanıtlaSil
  37. tipinin amına koyim:D

    YanıtlaSil
  38. kadın robot gibi zaaaaaaaaaa xDe! KENAR AÇI KENAR AÇI AÇI AÇI KENAR KENAR KENAR DEMESİ ÇOQQQQQQQQQQQQQQ KOMİK EHEHEHEH

    YanıtlaSil
  39. okulda hiç bi bok anlmıodum burda anladım valla :D
    vay anasını :D

    YanıtlaSil
  40. çok güzel de biraz daha geniş kapsamlı anlatabilirdiniz :)

    YanıtlaSil
  41. çok tesekkürler

    YanıtlaSil
  42. zaaaaaaaa XD'e thank you
    emeği geçenlere.(nokta)

    YanıtlaSil
  43. çoh malca ya :D

    YanıtlaSil
  44. bence bilenlerin bile kafasını karıştıracak şekil de malca

    YanıtlaSil
  45. ben ilköğretim öğrencisiyim bu konuyu anlammıştım işime cook yaradı cok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. süperrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  47. çok güzel anlattınız ama benim uykum geldii :(

    YanıtlaSil
  48. hiç bişi anlamadım açtıgım gibi kapatım zaten :D

    YanıtlaSil
  49. berbbbbaaaaat erospular daha ii yapar

    YanıtlaSil
  50. 20+20=12 :( :(

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS