Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

10.sinif biyoloji solunum sistemi videolu konu anlatimi

Ekol hoca biyoloji bölümümüze hoş geldiniz. Sizlere ekol hoca biyoloji ekibi olarak en güzel en kaliteli ve ücretsiz anlatımlarla ilköğretim fen ve teknoloji ve lise biyoloji dersleri ni anlatıyoruz olmayanları da inşallah anlatacağız. Şimdiki konumuz lise 2 10.sınıf ve lise 3 11.sınıf biyoloji solunum sistemi konusu videolu anlatımı dır. Konumuzda bitkilerde solunum sistemi iç dış solunum stoma epidermis tüyler lentisel hayvanlarda solunum sistemi trake solungaç deri akciğer solunum böceklerde solunum sistemi birçok kavramı da açıklayıp örnek soruları da çözeceğiz.

33 yorum:

  1. emeğinize sağlık..tesekkürler paylaşım için..

    YanıtlaSil
  2. hocam çok saolun..biyolojiyi hiç bu kadar iyi anlamamıştım..

    YanıtlaSil
  3. maşallah çok güzel anlatıyor.

    YanıtlaSil
  4. maşşallahı war hocanın güzel anlatıyor ama çok çabuk sıkıldım daha değişik anlatsaydnz kşke hocam

    YanıtlaSil
  5. sınava çok az günler kala dinledm ve konunun önemli yerlerine ağırlıık vermenz,ayrıntıya girmeden anlatmanız çok iyi olmuş.teşekkrler..

    YanıtlaSil
  6. ben de sana iyigünler diliyorum çok iyi anlattın sıkmadan bravooooo:)

    YanıtlaSil
  7. gercekten agzınıza, emeginize, sesinize.. saglık sizin sayenizde gectim dersten.!

    YanıtlaSil
  8. kalemin sesinden hoca dinlenmiyoki !

    YanıtlaSil
  9. neden bu video açılmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........

    YanıtlaSil
  10. yaa açılmıyor ama

    YanıtlaSil
  11. evet açılmıyorrr yaaaaaa

    YanıtlaSil
  12. açılmıyoooooo pleas help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  13. açılmıyor ve bu konuyu hiç anlamadım hocada bir daha anlatmaz yazılıda şapa oturacağım...

    YanıtlaSil
  14. 1 kasım video hala açılmıyor

    YanıtlaSil
  15. BU VİDEO NEDEN AÇILMIYOR EN KISA SÜREDE BİR EL ATARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  16. neden açılmıyor acaba bari başka bir yerden bize olanak sağlasalarrrr

    YanıtlaSil
  17. bu ne yaa açılmıyor :/

    YanıtlaSil
  18. video daha açılmıyor

    YanıtlaSil
  19. çok iyi anladm çok teşekkürler ama biraz soru olsaydı keşkee

    YanıtlaSil
  20. ist anadolu yakası sevgili?? aranıor

    YanıtlaSil
  21. her kimsen burada aşk aranmıyor ,, ders çaılışılıyor

    YanıtlaSil
  22. siktirin lan açılıyor işte amcıklar

    YanıtlaSil
  23. bizim hocalardan ii anlatıosunuz saolun hocam

    YanıtlaSil
  24. Ben hep biyolojiye bu hocanın anlattıklarını izliyorum büyük takipçisiyim .d

    YanıtlaSil
  25. keşke tebeşirli tahta değilde kalemli olsaydı. sesi başımı ağrıttı. ama anlatım güzel

    YanıtlaSil
  26. hocam çok güzel olmuş ama biz bun kadar ayrıntıya girmedik

    YanıtlaSil
  27. Siz nasıl insansınız ben anlamıyorum ki.Öğretmenler sizin için uğraşıyor üşenmiyerek yardım ediyorlar.Süperden çok berbat var.Sen bu hocadan da anlamıyorsan kardeşim senin o kafanın içindeki bi boka yaramıyor afedersin.O kafanı sadece uzun gözükmek için kullanma.

    YanıtlaSil
  28. Ekol hocadan mezun olucam.......

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS