Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Türkçe sifatlar konusu sorulari testi

Ekol hoca ilköğretim sbs türkçe lise öss yeni adıyla ygs 2010 ve lys 2010 edebiyat soruları ile karşınızdayız sevgili arkadaşlar. Bu kapsamda ekol hoca türkçe gurubu öğretmenlerimizden yusuf hocamızın anlattığı sıfatlar konusu videolu soru çözümleri testi deneme yaprak testi ile aşağıdaki vidyomuzda sizlere birçok ilgili 2007 2008 2009 çıkmış soruları ve çözümleri cevapları nı sunuyoruz.

3 yorum:

  1. ağzınıza sağlık gerçekten okulda anlayamadığımız konuları sizler sauenizde kavrıyoruz gerçektenemeği geçen herkese sonzuz tşk lerimi iletmek istiyprum ama birazdaha soru çözümü olsa daha iyi olur diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN KÜBRA GERÇEKLTEN ÇOK GÜZEL ANLATTINIZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ

    YanıtlaSil
  3. 2007 2008 2009'da çıkmış yaprak test sorularının çözümleri denmiş,toplam 4 soru var bu videoda,vay be...
    çok bile canım,daha da azaltılmalı,fazla gelmiş,o nedenle çok hızlı anlatılmış,yetişemedim yani!
    son olarak bu geniş kapsamlı test(?)çözümü için çok saolun,çok faydalı oldu sınavlar için!

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS