Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri hiperbol konusu videolu anlatimi

Ekol hoca geometri dersleri nden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Ben ekol hoca geometri öğretmenlerinden mehmet delidoğan hocanız. Şimdi sizlere lise 4 12.sınıf geometri dersleri kapsamında işlenen analitik geometri nin bir başlığı olan hiperbol konusu videolu anlatımı ve örnek soru çözümleri ni anlatacağız. Konuda, hiperbol tanımı nedir özellikleri formülleri kuralları hiperbol ile bir doğrunun durumları hiperbolün asal yedek ve doğrultman çemberleri dış merkezlik ve birçok kavramı anlatacağız.

8 yorum:

  1. teşekkürler hocam. ama anlatırken biraz daha nedenlerine inerek anlatırsanız daha iyi olur. saygılar..

    YanıtlaSil
  2. sınava 1 gün kaldı ve bu konuda eksiktim çok güzel anlatmışınız tebrik ederim tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. soru kacırmayız bu sene

    YanıtlaSil
  4. sınav akşamı burdan çalıştım 82 aldım teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. bzmde ödewmiz vardı baktık kitaptaki soruların aynısını bu hoca çözüyo ddm ki wiiiii ayı sorular sağolun hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE DEDİM AAA AYNI SORULAR GORE KALKE WE ME.. ÇOK XOŞ

      Sil
  6. harikasınız :))

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS