Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Türkçe edat bağlaç konusu sorulari testi

Ekol hoca ilköğretim 5.sınıf 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf türkçe lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf dil ve anlatım (dla) dersine hoş geldiniz sevgili arkadaşlar. Ekol hoca sözel grubu hocalarımız Şimdi sizlere türkçe dil anlatım yazılı soruları nda önemli yer tutan önemli konulardan biri olan edat konusu bağlaç konusu ünlem konusu soruları online yaprak testi örnek soru çözümleri sbs öss lys ygs çıkmış soruları ile aşağıdaki vidyoda karşınızdayız.

3 yorum:

  1. çoooooooooook güzel yaa anlatım süper ALLAH razı olsun sizden hocam tüm hocalardan

    YanıtlaSil
  2. süüpeermişş yhaaa buuuu:)

    YanıtlaSil
  3. bişi qöstermio ki

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS