Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih kurtuluş savaşi cepheler konusu

Ekol hoca tarih dersleri konu anlatımları ve soru çözümleri nin olduğu ekol hoca sitemizden merhaba arkadaşlar. Ben ekol hoca tarih ekibimizden pelin enöz hocanız. Sizlere tarih dersi kapsamında kurtuluş savaşındaki cepheler kurtuluş savaşı siyasi görüşmeler videolu konu anlatımı yapacağız. Geçen dersimizde kurtuluş savaşı hazırlık dönemi ni erzurum siyas kongreleri ni amasya havza genelgeleri ni tbmm nin açılışı misak-ı milli kararları nı görmüştük. Şimdide kuvayi milliye nedir özellikleri ni cepheleri doğu cephesi güney cephesi batı cephesi ni cephelerdeki özellikleri aşağıdaki vidyolarımızda anlatmaya başlayalım.
Video 1

Video 2

17 yorum:

  1. Allah razı olsun anlatıyorda çok sıkıcı ya ben şahsen çok sıkıldım hemde çok...
    Ama yinede ii anlatıor

    YanıtlaSil
  2. bende çok sıkıldmm ama kongreler yoqq bana onlar lazımm sivas kongresi erzurum kongresi flnn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kongreler Hazırlık dönemi 1. partta kardesim :)

      Sil
  3. ÇOK TEŞEKKÜRLER SEVEREK DİNLEDİM VE NOT ALDIM ÇOK GÜZELDİ:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel, çok teşekkürler ama şu soruları bizde görebilsek daha iyi olur, böyle çok havada kalıyor...

    YanıtlaSil
  5. bu anlatmaya söylenecel tek şey var oda MÜKEMMEL. ( pelin
    )hocamın üslübuna hiçbir şekilde olumsuz yaklaşılamaz Emegi geçen herkesin elerinden öperim saygılar..

    YanıtlaSil
  6. yorum yazıLmıyooo!

    YanıtlaSil
  7. Çok iyi anlatıyorsunuz öğretmenim konuLarı hep sizinLe tekrar ediyorum ama şu sonda sorduğunuz soruLarı pek anLamıyorum.Emeği geçen herkeze teşekkürLerimi iLetirim.

    YanıtlaSil
  8. pelin hoca çok iyi anlatıyor ya seneye dersaneye gimesem bile kazanırım valla bunları sürekli tekrar ede ede çok saol allah razı olsun pelin hocadan

    YanıtlaSil
  9. tarih dersi bile eğlenceli hale geldi. sağol pelin hocam...

    YanıtlaSil
  10. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrayyyyyyyyyçok güxel

    YanıtlaSil
  11. sınavda çıkan sorular burdan dı resmen :)

    YanıtlaSil
  12. Ermenistan 1918'de kuruldu. Yani 1. dünya savaşından sonra. Gümrüyü Ermenistan Devletiyle imzalıyoruz. Bu yüzden Gümrüde devlet kurmayla ilgili madde yok. DİKKAT :)

    YanıtlaSil
  13. eveet bu videoyu izlediğime göre artık uyuyabilirim. oldukça sıkıcıydı

    YanıtlaSil
  14. Mükemmelsiniz pelin hocam .Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS