Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih bilimine giriş konusu

Ekol hoca tarih dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Ben ekol hoca tarih dersleri ekibimizden erhan hocanız. Şimdi sizlere lise 1 9.sınıf tarih dersinin giriş konusu olan tarih bilimine giriş videolu konu anlatımı nı yapacağız. Tarih biliminin konusu yöntemi tasnifi (sınıflandırılması) tarihi olayların özellikleri olay olgu yazılı yazısız kaynaklar sentez birleştirme tenkit tarihe yardımcı bilimler arkeoloji kazı bilimi kronoloji takvim bilgisi paleografya epigrafya kitabeler bilimi filoloji dil bilimi sicillografi geneoloji şecere ve soy cetvelleri sosyoloji antropoloji etnografya diplomatik heraldik armala bilimi nümizmatik paralar bilimi tarih yazıcılığının evreleri nedir tanımı özellikleri ve birçok kavram aşağıdaki vidyolarımızda açıklanıyor.
Video 1

Video 2

20 yorum:

  1. adım: Hüseiyn Can Dilsiz

    Manyak anlatıyor brovo bunun sayesin de gecen sene okuludan gectim........

    YanıtlaSil
  2. adım=esra çok güzel devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. benim adım merve gül hocam çok güzel anlatıyonuz ama baya bir hızlı gidiyorsunuz size yetişemiyorum ama gene de sağolun

    YanıtlaSil
  4. ben siteyi tesadüfen buldum.bilgilerin yenilenmesi, ve öğrenciler için çok güzel hazırlanmış. anlatım ve dil çok güzel.öğretmenler bile istifade edebilirler.teşekkürler. M.TAŞ

    YanıtlaSil
  5. hocam grçktn sağolun bn tarih drsni hiç sewmm ama sizin sayenizde çok şey öğrndm...hocam ama biraz daha yawaş anlatırsnz mutlu olucaz...ağznıza sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. evet gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş süper

    YanıtlaSil
  8. bn hiç bişi anlmıyorum+ hocalar işaretler çook artırmış matematikde mantık konuusyok çokk zor ya inşlah sınıfı geçerim

    YanıtlaSil
  9. daha açıklayıcı olsaymış güzel olurmuş birde hocanın anlatımı bizim hocalarımızdan çok farklı hiç birşey anlamadım...

    YanıtlaSil
  10. daha açıklayıcı olsaymış güzel olurmuş birde hocanın anlatımı bizim hocalarımızdan çok farklı hiç birşey anlamadım...

    YanıtlaSil
  11. süper anlatıyosunuz sayenizde derslere hazırlanırken hiç zorlanmıyorum ve derslerde daha atik oluyorum teşekkürler :)....... adım : yeter

    YanıtlaSil
  12. Video linki silinmiş

    TEKRAR YÜKLEYİN

    YanıtlaSil
  13. Hocam keşke biraz tüyo verseydiniz kitapta olan bilgileri okuyorsunuz onu bizde yapıyoruz biraz daha ince bilgiler verseydiniz çok daha iyi olurdu ama genede saolun iyi yapmışsınız

    YanıtlaSil
  14. Video 1 açılmıyor!!! Tekrar yükleyin

    YanıtlaSil
  15. ya kitaptakı yazıları gelmişin burada bize okuyorsun okuma yazma bizde bilioruz

    YanıtlaSil
  16. Çok fena dostum ellerinize sağlık bi bok anlamadım...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS