Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih kurtuluş savaşi cepheleri ve siyasi görüşmeler

Ekol hoca tarih dersleri nden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlarımız. Şimdi sizlere ekol hoca inkılap tarihi sosyal bilgiler ekibimizden ben pelin enöz hocanız. Şimdi sizlere kurtuluş savaşı cepheleri ve siyasi gelişmeler konusu videolu anlatımı nı yapacağız. Konuda lozan görüşmeleri maddeleri nedenleri sonuçları amacı kapitülasyonlar patrikneler ve birçok kavram aşağıda anlatılıyor.

7 yorum:

  1. hocam en önemlisi, bize aslında tarihte bir olayın bitimi diğer olayın nedeni oldugunu belirtmişiniz buda çok önemli,herke starih anlatır ama herkes tarih yaşayarak anlatamaz......

    YanıtlaSil
  2. yaa en çok sizde anladım bu konuyu çook teşekkür ederim. yarın da sınavım vardı çok yardımcı oldunuz. siz gerçekten çok büyük bir tarihçisiniz. tekrar teşekürler

    YanıtlaSil
  3. ya bu öğretmen niye bu kadar hoş,tatlı sempatik :))dinlerken aşırı zevkle dinliyorum ki ben tarihten lise hayatım boyunca 60 dan yüksek bir not aldığımı anımsamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. tarihe sevgimi arttırdı. :)

      Sil
  4. Tarih sevgisi aşılayan bir okadar da tarihten korkutmayan birisiniz çok teşekkürler gerek emekleriniz gerek bu bilgileriniz için tarih sizinle güzel

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS