Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih osmanli devleti duraklama dönemi

Ekol hoca tarih dersleri ve testleri nden merhaba arkadaşlar. Ben ekol hoca inkılap tarihi grubu hocalarımızdan pelin hoca nız. Şimdi sizlere osmanlı imparatorluğu duraklama dönemi videolu konu anlatımı yapacağız. O dönemde nedenleri sonuçları padişahlık sisteminin bozulması sipahiler türk iran savaşı kasr-ı şirin antlaşması osmanlı devleti duraklama dönemindeki padişahlar ve birçok kavramı inceleyeceğiz.

19 yorum:

  1. bence cok güzel sayenizde karneme 4 düştü

    YanıtlaSil
  2. hocam video açılmıyo ne olur yardım edin pazatesi sınavım var tek kaynağım bu site lütfen

    YanıtlaSil
  3. video açılmıo bi el atın :(

    YanıtlaSil
  4. çok güzel anlatılıyo konular :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten en beğendiğim anlatım teşekkür ederim.(:

    YanıtlaSil
  6. berbat diyenler eğlencesine mi y0ksa gerçekten beğenmedikleri için mi seçtiler?

    YanıtlaSil
  7. Hocamm super olmuş gercekten :)

    YanıtlaSil
  8. türk iran savaşı kasr-ı şirin antlaşması Buradaki türk deki T büyük oalcak !

    YanıtlaSil
  9. tarihten hiçbirşey anlamam ama bu sefer gayet iyi bir şekilde anladım çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. aksz harika süper birde güzeligi eklenince insan kendini alamıyor

    YanıtlaSil
  11. çok güzek anlatılıyor muhteşem yani ilk dönem 2 ydi ama bu dönem 4 düeşr diğer derslerde 4 5 takdr alırm inşalalh

    YanıtlaSil
  12. çok güzel ve akıcı anlatmışınız hocam sayenizde bu yıl kazanacağım inşallah

    YanıtlaSil
  13. Pelin hocam bu güzel anlatımınız için size çok teşekkür ederim ayrıca ekibinize de teşekkürler.Sayenizde Osmanlı Tarihini anladım ve sevdim.Bu videolarınızı bizimle paylaştığınız içinde ayrıca teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürler fakat bu savaşların kim tarafından yapıldığınıda söyleseydiniz süper olurdu.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS