Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Türkçe ses bilgisi konusu sorulari testi

Ekol hoca türkçe dil ve anlatım dersleri nden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere ilköğretim türkçe dersi ses bilgisi konusu lise dil ve anlatım dersi ses bilgisi konusu kalın harfler sesli ince geniş harfler ulak küçük büyük ünlü uyumu ünlü değişimi yumuşaması ünsüz benzeşmesi sertleşmesi ünsüz türemesi ünlü düşmesi ek fiil düşmesi ünlü türemesi ünsüz daralması kaynaştırma nedir tanımı soruları testi online çözümlü cevapları soruları ücretsiz ttnetvitamin şeklinde aşağıdan izleyebilirsiniz.

5 yorum:

  1. merhaBALAR BEN KÜBRA HİÇ BEĞENMEDİM ÇOK BAYGIN Bİ ŞEKİLDE ANLATIYO KISACASI İĞRENÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ

    YanıtlaSil
  2. BNCE GAYET GÜSEL

    YanıtlaSil
  3. Bune mk ıgrenc yha

    YanıtlaSil
  4. hoca ile öyle konuşmayın.Çok ayıp

    YanıtlaSil
  5. bence çok harika anlatıyor ağzına sağlık valla hocam...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS