Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik integral konusu soru çözümleri

Ekol hoca matematik testleri nden selamlar saygılar sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf müfredatları nda geçen integral konusu videolu online soru çözümleri ni ekol hoca ekibinden nejdet hocanın anlatımları ile aşağıdaki vidyolarımızda sizlere sunuyoruz. Yine integral konusu ile ilgili össde çıkmış sorular, yaprak testleri, deneme soruları da yine aşağıdaki vidyomuzda bahsedilmektedir. İyi çalışmalar
Video 1

Video 2

2 yorum:

  1. yha süper bişey buya ben integralin birinci kısmını izledim şimdilik çok güzel anlatmış hocamız çok teşekkür ediyorum ben hocama...

    YanıtlaSil
  2. ya ben össde cıkmış soruları arıom ama bunlar onlar mı acaba:)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS