Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik integral videolu konu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik ekibimizin hocalarından nejdet kirpi hocamızın kaleminden ve onun kendine özel anlatımı ile aşağıdaki vidyolarda karşınızdayız. Lise sınıf ları için matematik integral konusu nda geçen bazı kavramlar, difarensiyel kavramı nedir tanımı kuralları yöntemleri formülleri değişken değiştirme yöntemi ve birçok kavram aşağıdaki hem vidyolu konu anlatımı hem de özel soru çözümleri olan vidyolarımızda..
Video 1

Video 2

Video 3

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.İntegral Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1.İntegral Videolu Konu Anlatımı (Tevfik Hoca)
1-A.İntegral Yazılı Konu Anlatımı
2.
İntegral Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.İntegral Özel Sorular (Murat Hoca)
4.İntegral Özel Sorular (Tekin Hoca)

8 yorum:

  1. çok iyi olmuş elinize sağlık yalnız 2 we 3. wideoları açamıorum bi bakarsanız sewinirim

    YanıtlaSil
  2. hocam eksik anlatmşnsz sanki kısmi integrasyonu arıordum o yok

    YanıtlaSil
  3. hayatım boyunca dinlediğim en güzel ders iyiki böyle bir site var. dershanede felan bu konuyu hiç anlatamamışlardı hiç anlamadım. bide hocamız geveze olunca en ii anlatım burda.

    YanıtlaSil
  4. şükranlarımızı sunuyoruz. gerçekten çok makbule geçti. Allah razı olsun. hazırlayandan ve sunandan.

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık.. tşk..

    YanıtlaSil
  6. bu sitede en iyi hoca sizsiniz valla tek sizden anlıyorum

    YanıtlaSil
  7. alla razı olsun çok saolun hocam

    YanıtlaSil
  8. dersanedekinden daha iyi anladım bilginize sağlık hocam

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS