Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik kartezyen çarpimi konusu yazili anlatimi

ekol hocaEkol hoca ilköğretim sınıf ları lise sınıf ları için hazırladığımız matematik dersi bölümümüzdesiniz hepiniz hoş geldiniz arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca ekibimizden mustafa ekol hoca matematik kartezyen çarpımı konusu yazılı anlatımı yapacaktır. Ayrıca sitemizde bu konunun vidyolu anlatımı nı da bulabilirsiniz.
Konu ile ilgili diğer başlıklar;
1.Kartezyen Çarpımı Videolu Konu Anlatımı (İbrahim Hoca)
1.Kartezyen Çarpımı Videolu Konu Anlatımı (Lisan Hoca)
2.
Kartezyen Çarpımı Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.Kartezyen Çarpımı Özel Sorular (Nejdet Hoca)

13 yorum:

  1. anlamadım gitti bu kartezyen çarmı ya

    YanıtlaSil
  2. emine)thankyou ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. very maç (illa laf sokturcaksınız; türkçe katilleri) it, s a sarı çizmeli mehmet ağa

      Sil
  3. ya bi tüürlü anlıyorumyaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  4. ben buse allah sizi sahibine bağışlasın size bunları öretenide

    YanıtlaSil
  5. çok güzel anlatıyorsunuz ama biz matamatikten anlamıyoruz siz bizim okulda hoca olsaydınız keşke

    YanıtlaSil
  6. Yuh Size Anlatıyor işte herşeyi

    YanıtlaSil
  7. Yazı okunmuyoki siz nerden okuyosunuz bilgisayarı kaydedip büyüttüğümde netliği gidiyo.

    YanıtlaSil
  8. süper bir anlatım

    YanıtlaSil
  9. sınavlarıma buradan çalışıyorum.anlatımı çok basit ve anlaşılır

    YanıtlaSil
  10. evet.buradan çalışıyorum

    YanıtlaSil
  11. http://ekolhocadersleri.blogspot.com/ dan çalışıyorum

    YanıtlaSil
  12. büyültülmüyor

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS