Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri çember ve daire genel tekrar

Ekol hoca lise bir lise iki lise üç lise dört geometri dersleri ne hoş geldiniz sevgili öğrenci arkadaşlar. Geometri çember ve daire genel tekrar videolu online öss de çıkmış sorular yaprak testleri ve test kitapları soru çözümleri online vidyomuz aşağıdadır. Ekol hoca geometri dersleri ne şimdi bir genel tekrar yapmak istedik. Kalem kağıtla yaptığınız takdirde ekol hoca geometri testini daha da iyi anlayacaksınız.
Video 1

Video 2

16 yorum:

  1. Allah razı olsun çok işime yaradı..

    YanıtlaSil
  2. Ben bu videoları bilmedigim için izliyorum ama sız o kadar hızlı anlatıosunuz kı uc kere gerı sarıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ağzına sağlık ekol hoca :D

    YanıtlaSil
  4. Ben bu videoları bilmedigim için izliyorum ama sız o kadar hızlı anlatıosunuz kı uc kere gerı sarıyorum.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel teşekürler

    YanıtlaSil
  6. açıkcası bır yere yetısmek zorundaymıssınz gıbı cok hızlı anlatmıssınz anlatımınız guzel ancak hızlı oldugundan cogu yerı anlayamadım bır dahakıne daha yavas anlatırsanır sevınırız ..

    YanıtlaSil
  7. hızlı ve karışık anlatılıyor dersler

    YanıtlaSil
  8. Yavaş anlat la bi kere :D

    YanıtlaSil
  9. sınavda akıcam galiba ............soruyu anlayana kdar soru çzlyr çok hzli anlatyrsnz

    YanıtlaSil
  10. 1. video neden açılmıyor ? yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler .

    YanıtlaSil
  11. 1.ve 2.video açılmıyo yardımcı olumusunuz

    YanıtlaSil
  12. hani yha açılmıyo ki

    YanıtlaSil
  13. ekol hoca sayende 98 çakmıştım bitene 100 çakıcam gaşba şımdı allah razı olsun bu arada bence hızın iyi bozma zaten geri alabilioruz teşekkurrler.

    YanıtlaSil
  14. neden açıllllllllllllllllll mıyor biri cevap versin

    YanıtlaSil
  15. açılmıo bunlar

    YanıtlaSil
  16. Berbat anlatım hiç sevmedim :(

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS