Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

ekol hoca hadise eurovision 2009

Ekol hoca ücretsiz videolu konu anlatımı sitemizden merhaba. Sitemiz yeni olduğu için dersler şuanda derleniyor. Dersler derlenip toparlandığında ücretsiz olarak sizlerle paylaşacağız. Sizlere 2009 eurovision şarkısı hakkında konuşmak istedim. Ekol hoca olarak tekrar söylüyorum sitemize kısa bir süre içerisinde sayısal ve sözel tüm derslin videolu konu anlatımlarını ekleyeceğiz. Yani bizi takip etmeye devam edin :D Ben şarkıyı beğendim. Hadise düm tek tek isimli yabancı bir şarkıyı seslendirecek eurovision 2009 da. Şarkı çok güzel, hadise güzel bence ilk üçe garanti gireceğiz. Şarkının tamamına yakını (yakını diyorum çünkü sadece nakaratı türkçe) ingilizce. Yılbaşı gecesi trt ilk önce başka bir şarkısını yayınladı hadisenin. Altyazı olarak eurovision şarkısı geçiyordu. Ne yalan söylüyeim ben o şarkı o anda oynayan türkçe bir şarkı zannettim ekol hocanız olarak yuh dedim eurovision a bu şarkıyla mı katılacağız ? sonradan düzeldi durum allaha şükür.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS