Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

ekol hoca diyo ki dogalgaz zehirlenmeleri cok uzucu

ekol hocaEkol hoca olarak bu konuya değinmek istedim. Bu aralar sitemizin altyapısı hazırlanırken ben de konu dışı yani ders videoları tam toparlanmadığı için bu noktaya temas etmek istedim. Ah şu eski sistem bacalı kombiler yok mu mahvetti üniversiteli 7 genci.. Evet yedi tane gencecik öğrenci bu olaya resmen kurban gitti. Ardından başkent doğalgaz a.ş nin yön.kur.başk. istifa etti. O başkan basın açıklamasında talihsiz laflar etti herkesi üzdü. Anlayamadım artık eski diyorum başkent gaz aş nin eski başkanında psikolojik bir dengesizlik var ama tam bende anlayamadım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS