Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Isci Havuz Problemleri Videolu Anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nde yine karşınızdayız. Şimdi sizlere ilköğretim ortaöğretim ve lise de işlenen ve gerek yazılılarda gerekse testlerde birçok soru çıkan işçi havuz problemleri konusu nu ilk önce anlatacağız. Sonra da birçok örnek soru çözeceğiz sizlere ekol hoca anlatımları ile. Şimdi aşağıdaki vidyomuzdan ortason sekizinci(8).sınıf lise bir(1) 9.sınıf müfredatında geçen konuya başlıyoruz.

9 yorum:

  1. karisim problemleri nerde..?

    YanıtlaSil
  2. hep aynı video insan çeşit çeşit koyarda yararlanırız:)

    YanıtlaSil
  3. anlatım çok gzl

    YanıtlaSil
  4. güzel anlatım ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  5. teşekkkür ederim hocam ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  6. wala hocaya helal olsun çok güzel anlatıyor çok teşekkür ettim :D

    YanıtlaSil
  7. tşk güsel anlatmışınız hocam :) mrv66

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS