Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Biyoloji Tek Hucreliler Koloniler Bagisiklik

Ekol hoca biyoloji dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Biyoloji ekibi olarak sizlere tek hücreliler koloniler bağışıklık videolu konu anlatımı yapacağız. Biyoloji dersleri nde önemli konu olan tek hücreliler aynı zamanda bir genel kültürdür. Ekol hoca biyoloji de herkese başarı diliyoruz. Öss ve Sbs de aynı düzeyde soru geliyor tek hücreliler konusu ndan o yüzden ilköğretim biyoloji ve lise biyoloji si için ortak bir anlatım yaptık vidyomuzda.

11 yorum:

  1. hocam süper anlatıyorsunuz biyoloji hocamın siz olmasını isterdim

    çok şey öğrndim bu sitede

    emeği geçenlere tşk ediyorum

    YanıtlaSil
  2. kadınlara karşıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KADINLARA KARŞIYSAN SENİ DOĞURAN KİM ??

      Sil
  3. hocam iyi anlatıyorsunuzda tahta parlıyor gözükmüyor

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkur ederim bana cok sey katti

    YanıtlaSil
  5. bu videoda değil ama bazılarında diyorsunuz ki,sizin de bildiğiniz gibi...,ama orayı bilmiyorsak anlamıyoruz:/

    YanıtlaSil
  6. bence gayet açık bir anlatım.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. ewt çok güzel anlattı...

    YanıtlaSil
  8. bence harika anlatıyor hocamız emeği geçen herkese teşekkürler sayenizde yazılılarım çok iyi geçiyor çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS