Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri üçgende alan videolu konu anlatimi

Ekol hoca geometri dersleri ve testleri nden selamlar. Şimdi sizlere lise kpss lys geometri üçgende alan videolu konu anlatımı nı yapmaya çalışacağız. Konuda, tabanı ve yüksekliği bilinen üçgenin alanı dik üçgenin dik kenarlarından biri taban diğeri yüksekliktir. Tabanları ve yükseklikleri eşit olan üçgenlerin alanları da eşittir.
Video 1

Video 2

18 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel ama anlatım biraz hızlı anlamamız için biraz daha yavaş olsa daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  2. hiçbir şey anlamadım

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel teşekkürler. :)) Ama soruların zorluk derecesini biraz arttırabilir misiniz? Okulda çok zor soruyolarda. :D Ama mantığı anlamamda çok yardımcı oldu tekrar teşekkür ederimm. :))

    YanıtlaSil
  4. bu nebiçim hoca erkekmi kız mı anlaşılmıyo
    ama güzel bir anlatım var.

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok güzel olmuş çok iyi anladım :) emeklerinize sağlıık . :)

    YanıtlaSil
  6. güzel anlatım

    YanıtlaSil
  7. Beğendim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler güzel anlatım

    YanıtlaSil
  9. Aradığımızı bulamadık ama yine de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. saolun hızlı ama çok iyidi

    YanıtlaSil
  11. güzel videolarının geometrinin a.q helal olsun size

    YanıtlaSil
  12. iğrenç bir anlatımdı resmen, siz bizi robot falan mı sandınız ? bunu nasıla anlamamızı bekliyorsunuz ki allah aşkına insaf biraz, fuck bitches

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir anlatım katılıyorum hızlı ve de biraz anlaşılması güç tane tane ve açıklayarak anlatılırsa eğer dinleyen daha çok aydınlanır

    YanıtlaSil
  14. Soruların zorluk seviyesi arttırılmalı.

    YanıtlaSil
  15. biraz hızlı anlatmış ama yinede güzeldi. anladım.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. iğrenç böyle konu anlatımımı olur

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS