Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Analitik geometri doğru analitiği videolu konu anlatimi

Ekol hoca analitik geometri dersleri ve testleri nden merhabalar sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere Tevfik DEMİR (tevfikdemir.com) hocamızla doğru analitiği konusu nu anlatacağız inşallah. Konuda, eğimi ve bir noktası bilinen doğrunun denklemi iki noktası bilinen doğrunun denklemi eksenleri kestiği noktaları bilinen doğrunun denklemi özel doğrular koordinat eksenlerine paralel doğrular açıortay doğruları y=mx veya ax+by=0 formatındaki doğrular parametrik denklem (bir denklemdeki değişkenlerin (x ve y'nin) farklı bir değişken ile ifade edilmesine parametrik denklem denir) paralel ve dik doğrular nedir tanımı özellikleri formülleri ve daha birçok kavramı videolarımızda bulabilirsiniz. İyi çalışmalar ve başarılar diliyoruz.
Video 1

Video 2

Video 3

60 yorum:

  1. evet ne anladık böyle anlatmadan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum ali sana

      Sil
    2. heyyyy ali yorm yok

      Sil
    3. izlmdm ama çok mu kötü

      Sil
    4. burcu çıkabiliriz

      Sil
    5. sınava bununla hazırlanan yandı :D

      Sil
  2. kusura bakmayın ama hiç güzel diğilnerde o ekol hocanın anlattıkları...

    YanıtlaSil
  3. harbi ekol hoca fenaa :D

    YanıtlaSil
  4. formülü yok mu aceyip fene :p

    YanıtlaSil
  5. yaw hocam bn anlamamak bunları yaw daha güzel açıklayın bizden miş gibi

    YanıtlaSil
  6. kimse anlamaz hocam bunu kendiniz bile anlamazsınız giriş güzeldi ama yinede

    YanıtlaSil
  7. Hiç bir şey anlamadım panpa. Ekol Haca anlatsaydı keşke.

    YanıtlaSil
  8. Hayatımda gördüğümm en berbat anlatan insansınız. hiç bir şey anlamadım. geometri böyle mii anlatılır???

    YanıtlaSil
  9. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. İzlemedim, yorumlarla yorumlarsam idare eder ama emeğe saygı

    YanıtlaSil
  11. iğrençç anlatmıssınız lan

    YanıtlaSil
  12. Bence gayet iyi anlatmışsınız emeginize saglık. Anlayan anlar.!

    YanıtlaSil
  13. peki ya sen biliyor musun nereye ait olduğunu

    YanıtlaSil
  14. izlemedim ama yorumlara bakılırsa berbat iğrenç öyğkk :D

    YanıtlaSil
  15. dinleyesim gelmedi geometri böyle anlatılmaz yinede emeğe saygı diyorum

    YanıtlaSil
  16. bu ne yaa nasıl anlatmışsınız kafam karıştı

    YanıtlaSil
  17. çok iyi değil ama biraz anladım

    YanıtlaSil
  18. 1. videoda 3.40-3.50 arası denklemleri düzenlersek demiş biz bilmiyoz da dinliyoz sen düzenlesene allh allh yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denklem düzenlemeyide mi bilmiyosun angus

      Sil
    2. valla lan ne malsın bu yaşına gelmişin daha denklem çözmeyi bilmiyon adam napsın sna

      Sil
  19. koduğumun femcisi bu kadar olur işte

    YanıtlaSil
  20. öneride bulunabilirsiniz ama karşılıksız yapılmış birşey olduğu için eleştri yapma hakkınız yok, küfür etmeye hiç hakkınız yok!ki bence müthiş anlatmış adam..sizin kafa basmıyorsa başka!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN KARDEŞİM AYNEN

      Sil
  21. kotam bitti yaa bari bide değse...

    YanıtlaSil
  22. İĞRENÇTİ ABİ BU NE BÖYLE GEOMETRİMİ ANLATILIR YA!!!

    YanıtlaSil
  23. abi müthiş anlatmışsın onların kafa basmıyo boşver

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. bişi anlamadım ama emeğe saygıı

    YanıtlaSil
  26. fena deil yinede bişeyler geliyor akla

    YanıtlaSil
  27. eğim nasıl bulunuyodu ? :)

    YanıtlaSil
  28. ben bayıldım çok teşekkür edeim sadece birazcık aklıllı olun ve not edin olmadı bazı yreleri 5 kez izleyin çok tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  29. EMEĞİNİZE SAĞLIK AĞZINIZA SAĞLIK ,ALLAH RAZI OLSUN ..:) AYRICA ANLAMAYAN ARKADASLAR SORUNU BİRZDA KENDİLERİNDE ARASINLAR BENCE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam haklı beyler dağılın!!!!!!!!!!!

      Sil
  30. Emeğinize sağlık ama pek açıklayıcı & güzel olmamış

    YanıtlaSil
  31. ya allah belanı versin bu videoyu yapanı... emeğe saygı ama bildiklerimide karıştırıyorum lannn artık bi daha bu siteye giren...

    YanıtlaSil
  32. Bi bok anlamadım.

    YanıtlaSil
  33. çok hızlı anlatıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hacı hızlı anlatmışsa durdura durdura izlersin jadsghagdsafdg

      Sil
  34. yarın geometri sınavı var bu ne bok bi anlatış tarzıdır geometriden soğudum

    YanıtlaSil
  35. 9f ben dışında dünyanın en kötü sınıfı cumhuriyet anadolu lisesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha cumhuriyetli noob piç :Dd

      Sil
  36. oooofffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  37. 2. video güzel diğerleri berbat ama emeğe saygı

    YanıtlaSil
  38. Ders bitince uyandırın beni

    YanıtlaSil
  39. beyinsiz misiniz neyini analamdınız :D

    YanıtlaSil
  40. bu ne ya insan önce konu anlatır sonra sorulara geçer

    YanıtlaSil
  41. yapacağınız anlatıma takayım...

    YanıtlaSil
  42. iyi olmamış...

    YanıtlaSil
  43. bence gayet güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  44. ben gerçekten beğendim çok güzel anlatılmış ama eksikleri var

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS