Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Yansima Dönme Öteleme Videolu Anlatim

Matematik dersleri kapsamında siz sevgili dostlarımıza ekol hoca sitemizden merhaba diyoruz. Konumuzda yansıyan dönen şekiller koordinat düzlemi x ve y eksenleri boyunca öteleme saat yönünde 90 derece döndürme orjin etrafında 180 derece döndürme İbrahim TAŞ hocamızın anlatımlarıyla ekol hoca kalitesiyle aşağıdaki videomuzdan izleyebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Arkadaşlar,Lütfen seviyeli yorumlar yapalım. İyi Dersler.

    -Ekol Hoca Kurulu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben bu koordinat sistemini anlamıyorum lütfen bana yardımcı olun x y bunlar beni çok böyle soğutuyor saat yönü falan felan anlamıyorum ben nasıl anlayabilirim bana yardımcı olun lütfen ya

      Sil
  2. Fena değil ama yetersiz .

    YanıtlaSil
  3. iyi sayılır teşekürlerrr...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS