Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Almanca personel pronomen şahis zamirleri videolu anlatimi

Ekol hoca lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf almanca dersleri nden merhaba arkadaşlar ben ekol hoca almanca öğretmenlerimizden belgin şahin. İlk dersimizde almanca kendimizi nasıl tanıtırız onu öğreneceğiz ve en önemlisi almanca şahıs zamirlari ni öğreneceğiz. Hemen şahıs zamirlerimizle başlayalım. Personal pronomen ich du er sie es wir ihr sein bin bist ist sind kelimesi almanca ne demek nedir nerede kullanılır almanca alfabe okunuşu telaffuzu videolu online ücretsiz almanca dersleri konu anlatımı aşağıdaki vidyomuzda ekol hoca almanca kadrosu değerli hocamız belgin şahin anlatıyor.

Güncellendi

174 yorum:

  1. tek kelimeyle muhteşem bir site muğladan sevgiler saygılar emeğinize sağlık helal olsun.

    YanıtlaSil
  2. ya bu harika bişe yaa hocam çok tsk ederim harikasnz derslere gitmedn burdn takip edeblcmm(:

    YanıtlaSil
  3. bu videolar cok güzel derdim ama yalan olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayn ama olsun idare eder cok hızlı konusuyorlar ama

      Sil
    2. sana katılıyorum hocayı tanımıyorum ama sanki hic calısmamıs gibi hep kağıda bakıyor belkide günahını alıyorumdur heyecandan olabilir

      Sil
  4. işte budur:D heryerde arıyodum almanca konularını ben yazı arıyodum ama bulamıyodum burda video var süper :D

    YanıtlaSil
  5. çok güzel yararlanıyorum

    YanıtlaSil
  6. Hll olsun emeginize saglık

    YanıtlaSil
  7. çook hoşş teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. +belgin hocam çok saolun ışık hoca 50 haftadır anlatıo ancak bz anlamıorz 1 saatte bni almanca prof yaptınz cidden adam gbi oturup dinleyip not alınca anlıyorz çok teşekkürler <3eda büşra<3 <3hakan halil<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dersi anlatan kadının almanca okumaktan zerre kadar haberi yok 50 dakika boyunca ich heiße belgin demekten başka yaptığı birşey yok :)

      Sil
  9. cok güzel olmus devamini bekler basarilar dilerim

    YanıtlaSil
  10. gercektn cok tesekur edrm cok guzel anlatıosunuz agzınıza saglık

    YanıtlaSil
  11. mükemmel anlatım teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. almancaya yeni başlayan arkadaşlarıma tavsiyem İşi baştan sıkı tutmaları.Bunun içinde önce almancayı temelden Okunuşu ve yazılşıya iyi öğrenmeleri gerekiyor.buradaki hanımefendi ya almancayı bilmiyor yada bizlerle dalga geçiyor çünkü Bazı kelimeleri yazıldığı gibi okuyor Buda çok komik oluyor.Örneğin wir ihr vier Okunuşları Şöyle via ia fia

    YanıtlaSil
  13. Bu videonun devamını ve komple setini nerden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  14. Bu videonun devamını ve komple setini nerden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  15. super schön elinize saglık ich liebe dich

    YanıtlaSil
  16. aynen hoca bazi kelimeleri yazildigi gibi okuyor almanca bilen varsa o anlamistir siz bakmayin buna sizinle dalga gecio hoca xD

    YanıtlaSil
  17. HOCAM AĞZINIZA SAĞLIK. ÇOK GZL ANLATMIŞSINIZ.A1 SINAVINA GİRCEM ALLAH NASİP EDERSE 2 AYDIR ÇALIŞIYORDUM TEK BİŞEY ANLAMIYORDUM.SADECE ADIMI SÖYLİYEBİLİYORDUM .ŞİMDİ İSE BAYAĞ BİŞEY ÖĞRENDİM SAYENİZDE.İNŞALLAH A1 SINAVINI GEÇERİM.BELGİN HOCAYA VE EKOL HOCAYA ÇOOOKKK TŞK EDERİM .SEVGİLİM DALGA GEÇİYORDU ALMANCA ÖĞRENEMİYORUM DİYE.ONA SÜRPRİZ YAPÇAM HEHEHEHE

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bir site hocaların emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  19. BEN A1 SINAVINA GİRECEM ALMANCA ÇOK AZ BİLİYORDUM YANLIŞ ÇOĞU ŞEYİ BİLMİYORDUM SAOLSUN BELGİN HOCA SAYESİNDE BİLMEDİĞİ ŞEYLERİ PEKİŞTİRMEYE DEWAM EDİYORUM ALLAH NASİP EDERSE SINAVLARIMI DA GEÇİCEM DAYLIGHT İST. BELGİN HOCAYA BİR HEDİYE GÖTÜRÜRÜM ARTIK SAOL HOCAM AĞZINA SAĞLIK

    YanıtlaSil
  20. anlatım çok güzel ama keşke almanca tellafuz dersi alsaydı önce arkadaş

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Bu videodaki konuları 1. sınıftan beri ögrenen biri olarak, bayanın telaffuzunun cok kötü oldugunu söylemek isterim. Sanki almancayı bilmeyen birine almanca okutuluyormuş gibi okuyor benden söylemesi arkadaşlar (:

    YanıtlaSil
  23. aynen telaffuz çok yanlış kim öğretti acaba :)

    YanıtlaSil
  24. yarın yazılı var umarım faydası olur çünkü öğretmenimiz saolsun almancadan nefret eder hale geldik (thanks) teacher

    YanıtlaSil
  25. Bu tarz dersler gercekten cok güzel. Bu derslerinizi destekleyen konu anlatimi ve soru cevap konu testleri mümkün mü? hastas16@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. zaten almanca bilmeyenlere almanca öğretmeye çalışıyor. herkes 1. sınıftan beri almanca okumuyor. başlangıgta telafuzları çok abartmaması daha uygun oluyor. :D Ayrıca emeğe saygı lütlen. ;)

    YanıtlaSil
  27. sude şahiner20 Nisan 2010 13:50

    birz almanca bliodm.ama grçekten telaffuz çk kötü.ama yinede iyi sayılır.tşk edermm

    YanıtlaSil
  28. çok güzel begendim.almancanın eveti ni bile bilmeyen biriydim.ögreniyorum.verilen emege tşkr....

    YanıtlaSil
  29. belgin denen hanımın gerçekten almanca bildiğini sanmıyorum çünkü bir yerden bulduğu notları olduğu gibi yani yazıldığı gibi okuyor gerçekten berbat olmuş

    YanıtlaSil
  30. arkadaşlar almanca öğreneceğim diye yanlış telafuzları dogruymuş gibi öğrenip daha sonrada komik duruma düşmeyin.binayı yanlışın üzerine kurmayın.baştan doğru bir şekilde öğrenin.Bu kadın hoca felan değil.REZİL BİR TELAFUZ......

    YanıtlaSil
  31. SİZE GERÇEKTEN ÖNERERECEĞİM HOCA GERÇEK BİR HOCA Ü N A L Ö Z D A L

    YanıtlaSil
  32. ya bu soru cumlelrını daha basıte ındırsene mesele wıe heıssen sıe ?gıbı daha kalıcı oluo ayrıca heıssen dakı s yanlıs yazılıo mılletın kafasını karıstırıosunuz daha gorduklerınde bu ne dıcekler ama yıne emege saygı

    YanıtlaSil
  33. telafuzlarda çk ynlşlr vr örn: sch-ş eu-oy ei-ay ie-(uzun)i ch-(vurgulu)h şeklinde okunur ama byle yplmmş ynede emeğe saygı...

    YanıtlaSil
  34. yani yararlı olabilecek videolar ama korkarım hocalar deneyimli ve yeterince bilgili değiller. bana yetersiz geldiler her iki hoca da...

    YanıtlaSil
  35. tek kelimeyle muhteşem..belgin hoca çok güsel anlatıyo....Allah sizden razı olsun ne diyeyimki başka..saolun

    YanıtlaSil
  36. almanya da yasayan birisi olarak telafuz konusunda arkadaslara katiliyorum ama almancayi basit bir sekilde ve anlasilir bir tarz da anlattigina inaniyorum ama sunuda göz önünde bulunduralim almanyadada okunuslarin farklilastigi bölgeler war..örnegin normalde 2 (zwei) svay gibi okunur ama benim yasadigim bölgede svoo seklinde okunuyor yani söyleniyor

    YanıtlaSil
  37. birisi bunun deamını sormuş bu setin adı daylight bnde ingilizcesi var ordan biliom fiyatıda 100 e yakındı sanırım içinde 30-40 kadar cd var 1 saatlik

    YanıtlaSil
  38. ben yeni başladım videolrı izlemeye inşallah ögrenebilirim

    YanıtlaSil
  39. gerçekten güzel bir paylaşım elinize emeğinize sağlık \m/

    YanıtlaSil
  40. ççççooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk güzel!

    YanıtlaSil
  41. erzéhlen Sie diese sehr gut. klavyede a üzeri iki nokta olmadığı için e yazdım...

    YanıtlaSil
  42. I'm telling u. This is GRATZ!!! :D ingilizcem süper Lise 1 Deyim almanca yıda süper yapacam kısmetse :D herkese başarılar ^^

    YanıtlaSil
  43. Kaptın şukuları benden belgin. Şuku, ++ rep. (emeğe saygı)>> Kadın haklı beyler.

    YanıtlaSil
  44. ä (e diye okunur) harfini çıkarmak istiyosanız klavyenizde AltGr tuşuna basılı tutup yumuşak Ğ harfine bi tık dokunun sonra elinizi çekin normal A tuşuna basın ä harfi çıkıcaktır eğer ß (ss yerine kullanılır yalnız isviçre bu harfi kaldırdı almanya hala kullanıyor vede avusturya) yine AltGr ye basılı tutup s harfine dokunduğunuzda bu harfi elde edebilirsiniz. almanca ile merak edilenler konusunda cagatayyalin@hotmail.de den bana yazabilirsiniz

    YanıtlaSil
  45. bakın almanca bilgniz yok ise ve önbilgi için izliorsanız sakın izlemeyn telafûz çok kötü.. ich-iş die okunmaz. hannover'in köylüleri gbi okuo ihr-ihğa die okunr yazldıı gbi okuo.. o yzden fazla kulak asmayın telafûzlara

    YanıtlaSil
  46. vallaha bence güzel olmuş

    YanıtlaSil
  47. arkadaşlar almancanın iki çeşiti var genellkle ilkini kullanıyosunuz bu hoca ikincisini kullanıo bu farklı haca gayet gzel anlatıo elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  48. telafuz berbat:)
    gerçektende almanyanın köylüsü galiba:)
    anlatım fena değil yeni öğrenenler için ama telefuza kesinlikle kulak asmayın:D
    Dörfler:D:D ahahahah
    beğenen arkdaşlarda hiç almanca konuşan görmemiş sanırım:D

    YanıtlaSil
  49. almanca yazıldığı gibi okunmuyor muydu??

    YanıtlaSil
  50. Hocam çok teşekkürler sizin 1 saatte anlattığınızı okuldaki öğretmen 2 ayda anlattı ve ben hiçbir şey anlamamıştım şimdi prof gibi oldum maşallah :)

    YanıtlaSil
  51. çok teşekkür ederim öğretmenim şimdi daha iyi anladım konuları.

    YanıtlaSil
  52. karıyı bimden mi aldınız

    YanıtlaSil
  53. kellik başa bela.

    YanıtlaSil
  54. hepiniz kellisiz mmeeeeerrrrrrrttttttt

    YanıtlaSil
  55. Hocam emeğinize sağlık çok teşekkürler Allah sizden razı olsun ve bu siteyi kuranlardan gerçekten çok yararlı oluyor AYRICA HOCANIN TELAFUZUDA GAYET İYİ...

    YanıtlaSil
  56. gerçekten harika çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  57. Anlatım iyi telaffuz biraz kötü ancak bazı arkadaşlarımız bunu hakaret şeklinde söylemişler bu kadar abartmaya gerek yok sanıyorum

    YanıtlaSil
  58. hoca gerçekten güzel anlatıyor. Telafuzlarda biraz hata var ama bunu büyüytmeye gerek yok. Videoyu yapanların emeğine sağlık. Allah razı olsun!

    YanıtlaSil
  59. videoyu tam ekran yapabiliomuyuz?

    YanıtlaSil
  60. hocam çok açık ve net bi şekilde anlatmışsıınız.Bazı videolar izliyorum ne dediği belli değil sağdan bişi getiriyo soldan siz sırayla yavaş yavaş ii anlatmışsınız.Helal osun:)

    YanıtlaSil
  61. kadın çok kasıo ama yine de iyi yazık lan...

    YanıtlaSil
  62. ewet ama işi o napsın

    YanıtlaSil
  63. emeginize sağlkk...

    YanıtlaSil
  64. iyi anlatmış ama çok uzatmış bnce...

    YanıtlaSil
  65. sınavım vardı almanca hakkında fazla bilgim yoktu sizin sayenizde oldu tşk =)

    YanıtlaSil
  66. ben aslında almanca hocası felan değilm ama çok iyi biliyorum siz bilmediğinz halde bna laf yetştrmeye çalışmayın amelelerr

    YanıtlaSil
  67. karı qüzl anlattn afern adam olll

    YanıtlaSil
  68. çok güzel bir site emeginize saygı duyuyorum ellerınıze saglık hep buraya gırecegım dinlemeye

    YanıtlaSil
  69. çok teşekür ederim sayenizde bu konuyu çk ii anladm

    YanıtlaSil
  70. Telafuzlarda hata var.

    YanıtlaSil
  71. emeğinize sağlık gerçekten işime çok yaradı sınavdan iki gün önce bakmıştım konu hakkında fazla bişy bilmiodum ama 87 aldım çok tşkkürler

    YanıtlaSil
  72. Almancayi ögretmeleri cok güzel ama telaffuzlari yanlis.Ben 2008de almanca B1 sinavina girdim ve kazandim böylelikle oturumumuda aldim 645 saat ders gördüm hocamizda erkekti ve iyi anlatiyordu üstelik türktü.sinava girecek olan arkadaslara tavsiyem ögrendiginiz zaman temiz ögrenin her sekliyle bir almanla konustugunuz zaman kaba bir dille degil nazik bir dille konusursunuz.R harflerini türkce gibi anlatiyor.yinede bilmeynleri bilgilendirmesi cok güzel tesekkürler

    YanıtlaSil
  73. cok tesekkurler.. emegınıze, yuregınıze saglık :)

    YanıtlaSil
  74. ya çok saolun gerçekten nalan haco var bizde hç bişi bilmiyo artistlik taslıyo çok saolunnnn....ich liebe dich <3

    YanıtlaSil
  75. amına kodugum cok yavassın 55dk mın icini siktin

    YanıtlaSil
  76. telaffuzunu siktimin

    YanıtlaSil
  77. ya mal herifler sizi kadın anlatmış. len çok biliosunuzda burda ne işiniz var saygılı olun biraz sizden daha iyi bildiği için öğretmen olmuş zaten sizin işiniz ders çalışmak değilki küfür falan ayıp oluyo hocaya karşı tamam bende beğenmedim telafuzu ama ders anlatışı ders akışı güzel beğenmiosan özel hoca tut kendine buralarda takılma...

    YanıtlaSil
  78. Sie haben noch keine super lyrics

    YanıtlaSil
  79. Jok zaolun wAr0lun:)

    YanıtlaSil
  80. çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  81. Allah'ım 1 yıldır Almanca dersi görmüyormuşuz biz resmen çile çekiyormuşuz! Çok sağ ol Belgin hoca :) Daha ilk videoda 1 yıldır nefret ettiğim dili sevmeye başladım :)

    YanıtlaSil
  82. nankörlere yaramaz ellerinize yüreğinize sağlık güzel anlaşılır dilde anlatıyorsunuz hocam saol

    YanıtlaSil
  83. biri şu kadına soru zamiri demeyi öğretsin

    YanıtlaSil
  84. ya bunlar çok basit şeyler adam gbi konu yok ya başlıklar bile saçma ne biçim almanca öğretiyo bunlar ya

    YanıtlaSil
  85. unıde almanca okuyorum..bence harıka olmuş tşkler.

    YanıtlaSil
  86. Çat pat da olsa her insan söker burdan almancayı elinize yüreğinize kollarınıza sağlık allah ragzı olsun.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bacağına böbreğine dalağına... gerizekalı

      Sil
  87. teşekkürler tam aradığım başlangıç seviyesi:)

    YanıtlaSil
  88. Teşekkürler, anlatım kusursuz.

    YanıtlaSil
  89. Teşekkürler. Fakat telaffuzlar biraz kötü gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil
  90. ben bu ichi anlamadım oraya ch yan yana gelirse h diye okunur diyorsunuz ama iş diye okuyorsunuz o nasıl oluyor ih diye okunuyor benim bildiğim sizin neden böyle dediğinizi bana açıklar mısınız?

    YanıtlaSil
  91. tam ekran olsa güzel olurdu ama yine güzel olmuş

    YanıtlaSil
  92. vav güzel olmuş

    YanıtlaSil
  93. Benim okulumun ikinci dili Fransızca!lütfen bu konuda da birşey yapın!

    YanıtlaSil
  94. idare eder işte :D

    YanıtlaSil
  95. çok teşekkürler saolun.

    YanıtlaSil
  96. Emeğinize sağlık hocam.

    YanıtlaSil
  97. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  98. Anlatım çok güzel derste bir şey anlayamamıştım. Çok teşekkürler.Her şeyi anladım.

    YanıtlaSil
  99. iyiyiyiyiyiyiiyyi süper süper süperrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  100. hocam videolar cok uzun 55 dakika yani nedir bu burda biz çocukların en buyuk derdi olan kota derdinde kotayı aşıcak diye yararlanamıyoruz.Videolar daha cok 5-6 dakikalık olursa daha iyi yararlanırız diye düşünüyorum bana katılanlar 1 yazsın merak ettim ne kadar destekcim war :D ??

    YanıtlaSil
  101. gerçekten çok güzel anlatıyorsunuz ama videoların süresi biraz uzun arkadaşa katılıyorum biraz daha kısa yaparsanız daha iyi olur ve bu tam ekran yapılamıyor mu? emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  102. Ich=Ih diye oknr diyorsnz ama iş diye okuyrsnz işnne yhaww....:D

    YanıtlaSil
  103. Km ne derse desin her şey ortada videolar çok güzel. çok sağoln

    YanıtlaSil
  104. hocam er erkek sie kız er top mu oluyor ??

    YanıtlaSil
  105. videolar açılmıyor bi bakarsanız sevinirim :(

    YanıtlaSil
  106. ingilizce yazıldığı gibi okunan bir dildir bilmeyenlere duyrulur...

    YanıtlaSil
  107. hocanın telafuzunaa...

    YanıtlaSil
  108. Resmen bana almancayı sevdirdiniz :) Çok teşekkür ederim :) Emeğinize sağlık (:

    YanıtlaSil
  109. tek kelimeyle muhteşem
    danke very very gut

    YanıtlaSil
  110. muhteşem anlatıyor çok begendim ama neden tam ekran olmuyor?

    YanıtlaSil
  111. gerçekten çok yardımcı oluyor ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  112. süper yaa yarın yazılım vardı ilaç gibi geldi

    YanıtlaSil
  113. Müzik olmasa daha iyi olurdu gıcık etti yaa :D

    YanıtlaSil
  114. Hocam çok teşekkürler yararlanmaya çalışıyoruz sayenizde ne oğrensek kardır. Siz Du diyince benim hast diyesim geliyor.

    YanıtlaSil
  115. teşekkür ederim hocam sayenizde bişiler öğrenebildim :)

    YanıtlaSil
  116. yaa neyi qZel alLah aŞkına norMal anLatıyo saÇma bi diL zTen :))

    YanıtlaSil
  117. Hiç Beğenmedim Normal Okuldaki Hocamla Aynı Şekilde Anlatıyor Zaten Zaman Kaybı Bu Dil

    YanıtlaSil
  118. Yemin ederim okuldaki hocamdan iyi anlatıyorsunuz güzel bir iş yapıyossunuz diğer tüm arkadaşlarım ve kendi adıma teşekkür ederim ..

    YanıtlaSil
  119. yağcılıkta bir numarasınızzzzzzzz panklar
    siz iltifat edince karneye 100 wermiyo şunu aklınıza sokun bu sitedeki her yorumun altına yazıyorum bir türlü şu KOCA KAFANIZ ALMIYOOOORR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanane beee iyiki diyorsun iltifat edince bir faydası yok biz gerçkleri söylüyoruz bu yağclık değildir emeğe saygıdır sennin olmayan beynin de bnu almıyor !!!

      Sil
    2. sen kimsin salak

      Sil
  120. Belgin hoca mükemmel anlatiyor. teleffuz haric. akla hemen giriyor anlattiklar. tebrikler.

    YanıtlaSil
  121. emeğine sağlık fakat telaffuzlarda büyük yanlışlıklar var.

    YanıtlaSil
  122. TELAFUZDA HİÇ YANLIŞLIK YOK ALMANCAYI YENİ ÖĞRENENLER İÇİN BU ŞEKİLDE YAPILMASI GEREKİYOR.
    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  123. Çok iyi.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  124. anlatımı çok iyi saygılaar belgin hoca :D

    YanıtlaSil
  125. ekran büyümüyor nedeni nedir acaba sizlerde ekran büyüyormu?

    YanıtlaSil
  126. Allah razı olsun çok yararlı oldu...Ama videoların güncellenmesi gerek eksik konular var...

    YanıtlaSil
  127. Kadının hakkına tecavüz edip telaffuzuna laf eden yavşaklara geliyor...
    KILLISI TAZE BİTTİ MİNAKİ TRAŞLI VAR OLMAZ MI?

    YanıtlaSil
  128. almancayı nerden öğrendiniz hocam?

    YanıtlaSil
  129. eeeeeee çok komik

    YanıtlaSil
  130. yanlış okuyor ihr ia gibi wir wia gibi okunuyor

    YanıtlaSil
  131. Ben almanyada uzun yıllar yaşadım. Şu öğretmenler alman dili ve edebiyatı okurken teleffuz konusunda ya daha fazla çaba sarfetmeliler yada o konuya ağırlık verilmeli. Acaip acaip okuyorlar anlaşılmıyor. Belgün hoca anlaşlır ama çok güzel diyemiyeceğim.

    YanıtlaSil
  132. ya telaffuzundan bize ne . şu dersi geçelim yeter . :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle dili hallettiler telafuza geçtiler

      Sil
  133. birde video açılsa çok güzel olur.

    YanıtlaSil
  134. video açılmıyo yapabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  135. Kadın yavaş konuşmak için çaba harcıyor. :D

    YanıtlaSil
  136. hey 80 ler aradı video kameralarını geri istiyorlarmış

    YanıtlaSil
  137. sanki insanlar anlamıyommuş gibi konuşyolar iyk

    YanıtlaSil
  138. kadın felç geçirmiş bi ara gidcek diye korktum bu kadını görünce lisede okumaktan vazgeçtim :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo reis ne arıyon burda

      Sil
    2. iyide kadınla lise ne alaka yiğit

      Sil
  139. canlarım gidin beğenmiyosanız

    YanıtlaSil
  140. ben büşra tunç foçada oturuyom nasılsınız iyi misiniz almanca çok zor anlamıyorum of yaaa sınıfta kalcam kesin bu yıl 9a gidiyom bide of offfffff

    YanıtlaSil
  141. bu ne yaa bu almanca dersini doğru düzgün anlatan yok mu :(

    YanıtlaSil
  142. telafuz berbat video'danda anlaşılacağı gibi video eski ve kadın sanki almanca bilmiyormuş gibi konuşuyor bazı konuşmalarda söylenenler anlaşılmıo.

    YanıtlaSil
  143. tek kelimeyle İĞRENÇ

    YanıtlaSil
  144. Malesef hiç beğenmedim...Yinede teşekkürler

    YanıtlaSil
  145. Gerçekten Kötü Berbatt Ekol hocadan beklemezdim SADECE KAĞIDA BAKARAK OKUYOR BAŞKA BİRŞEY YAPMADI ÇOK KIZDIM EKOL......

    YanıtlaSil
  146. aynen güzel ama kadın noktalama işaretlerini iyi kullanacam dişyee tek tek konuşuyo sinir oldum ama yinede saolun :D <3

    YanıtlaSil
  147. Hesap makinesiyle çekilmişçesine :D

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS