Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

6.sinif matematik kesirler testi sorulari

6.sınıf matematik kesirlerEkol hoca matematik dersleri kapsamında tüm öğrenci arkadaşlarımıza buradan merhaba diyoruz. Şimdiki konumuz ilköğretim altıncı sınıf 6.sınıf matematik kesirler konusu soru çözümleri testi online yaprak testi ile yandaki alıştırma ve konu kavrama testi tarama testi ni cevap anahtarı en altında olacak şekilde ekol hoca grubu kalitesiyle ücretsiz bedava bir şekilde çözebilir ve sbs 2010 a hazırlanabilirsiniz.

9 yorum:

  1. sorular çoooooook zevkli ve kolaydıçoooooook beğendim...
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    soruları hazırlayan hocaya da çoooooook teşekkür ederim...
    SAYGILARIMLA...

    YanıtlaSil
  2. saolunnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  3. benim adım zeynep teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  5. salaklar demem için soruların miğde bulandırıcı olması gerek

    YanıtlaSil
  6. niye kimse yorum yollamıyo acaba...

    YanıtlaSil
  7. bence siz bu siteyi kapatın sanırım bu site fazla tutulmuyor
    sizi üzmek istemezdim
    Ö Z Ü R
    D İ L E R İ M . . .
    :((((((((

    YanıtlaSil
  8. sorular çoooooook zevkli ve kolaydıçoooooook beğendim...
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    soruları hazırlayan hocaya da çoooooook teşekkür ederim...
    SAYGILARIMLA... diyen kişi
    cevap anahtarı olduğu için kolay olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  9. bu arada benim de işime çok yaradı çok teşekkür ediyorum bu soruları hazırlayan hocama

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS